Followers

Monday, December 17, 2007

wedding of the year..sis MALIN & bro IDI

selama seminggu aku bertukus lumus menyiapkan segala persiapan perkahwinan sis malin n bro idi..dr hantaran,potpurri,bunga telur,semua disediakan kurang 1 mnggu dengan bantuan mama,mak,ibu kawi n aunty tun serta x lupa gak pengantin sis malin..kesian kat sis malin sbb selama seminggu dia tido xcukup smpaikan pg nikah tu pun nmpk ketara sgt xcukup tido...

ni pic sis malin ms pagi nikah..cun kan?make up ditaja oleh akak ipar aku...hantaran dari pihak pengantin perempuan warna maroon manakala dr pihak lelaki warna emas gold..

bro idi dinikahkan oleh ustaz zakaria dengan sekali lafaz sah la sis malin as wife bro idi.. dinikahkan di masjid putrajaya tepat jam 10.30pagi..

majlis persandingan lak pada malam itu di dewan putrajaya holdings..wpun kecik tp alhamdulilah semuanyer berjalan ngan lancar dan teratur..aku as best woman ditukar saat akhir sbb gabra..ha ha ha so aku just dok tepi pelamin bg bunga telur...malam tu pakai baju maroon...aku xtahu pun ader tema,so xsmpt nk wat baju..aku just pakai baju ms mesra aidilfitri dfc dulu,xkisah la janji ikut tema...

majlis persandingan start kul 9 malam..serba merah sis malin n bro idi..nmpk sweet sgt2..bagai pinang dibelah dua..comey seh dua2..hehehe

No comments: