Followers

Monday, December 10, 2007

apa yg aku wat yek ari nie....:))

emm..lets check out wut i have done today...wake up around 8am..1stly, antar mak g keje dulu then call opis sat either ader keje x memerlukan aku ke sana tp thank god xderk..cuma aku kena follow up call je ngan someone regarding the shipping...around 12pm aku dh settle keje tu semua..ssh betul ckp ngan owang yg xsbr nie kan...hu hu hu

tiba2 mood aku nk kemas bilik terserlah..mula2 yg aku kemas adalah novel2 n majalah aku..dh lama x kemas novel2 ni since aku further study..xsngka lak novel aku makin byk..aku sempat snap pic novel n my favourite magazines which is REMAJA..

aku mula start membaca novel sejak tahun 2001..ms tu aku br je masuk kolej..start dr pnjam-meminjam..last2 jd habit lak,setiap kali kuar,mesti ader je latest novel dibeli..mcm tu gak REMAJA,tiap keluaran xlepas utk membelinya..sejak tahun 2002 aku mula kumpul mjlh REMAJA ni tp kadang kala miss gak sbb duit xderk or tmpt aku tu xderk jual..tp kalu aku xdpt beli,aku akan pastikan aku mesti membacanya....

pas dh kemas2 tu,novel aku letak kat atas kepala katil manakala majalah2 tu aku masukkan dlm satu kotak..siap ber"tag" lg,takut someone else will be throw out..sayang beb....pas abeh kemas je aku rs terpikir nk g alamanda...nk cr kasut putih n brg2 utk launching DGM nnti...around 3pm aku dh terpacak kat alamanda tu..ssh nyer nk cr parking..aku tertnya2 laa,dewang ni xg keje ke or ponteng...?tp bila masuk je rata2 anak muda sahaja....kaya kan anak2 muda dh pakai kete..hu hu hu..

fokus aku mula2 ke watson..aku nk tukar compact powder yg br..yg oil free sbb smlm my sis in law tegur muka aku cpt sgt berminyak so dia kan mak andam,dia syorkan aku pakai silkywhite..tu yg mencari yg br tu..then aku singgah MPH lak,cr novel latest..n this is the currently im read..karya aisya sofea(buatmu kekasih)

tiba2 lak perut aku lapar semacam je..maybe sbb lalu depan famous amos tu la..bau cookies begitu menyucuk hidung aku tp aku xmo pun beli..so aku g la food court kat sini...terpk gak nk makan apa yek...kalu aku amik heavy kang,malas lak nk makan sorg xderk teman so aku decide just makan waffles choc-a-nut je..kenyang la gak..aku kalu waffles mmg pantang jumpa,this is one of my favourite food kalu dtg makan kat alamanda...smbil2 tu aku melayan mata aku...pndg kiri pndg kanan,penuh meja sekeliling aku ngan pasangan2..nmpk bahagia sgt..sedangkan aku?keseorangan sahaja....xkisah laaa,jnji dewang bahagia...

smbil tu gak aku sms teh tnya either dia free x mlm nie..yalah sejak berkawen nie,ssh betul nk jumpa dia..yalah,kehidupan dh berbeza..dia ngan keluarga dia kena tumpu lebey..kdg2 aku rasa mcm aku kehidupan aku sunyi sgt..tnpa kwn2 tnpa kekasih...tp malangnya dia busy mlm nie..so we all decide nk jumpa esok...tu pun xpsti lg sbb takut aku lak xleh nk jumpa...wpun aku just dok umah,tp keje aku lg byk dr org yg keje kat opis tu tau...hu hu hu

pas dh kenyang,aku terpikir nk cr la kasut putih utk besday dafi nnti...satu alamanda aku cr,ader je warna putih tp aku xberkenan...last sekali aku masuk VISS..aku nmpk kasut putih tu..aku trs je try n berkenan trs je beli...malas dh nk tangguh2....aku trs balik pas dh dpt apa yg aku nak...aku rasa mcm skjp je kat alamanda...rupa2 nyer smpai 3jam...xprnh2 aku dok lama kat situ keseorangan...selalu kalu sorg2,kurg 1jam aku dh kuar sbb aku ni jenis xleh jalan sorg2..sbb cpt bosan...tiba2 dpt pnggln call dr mak..srh amik kat opis..aik dh kul 6 xblk lg,rupanyer ader meeting so straight dr alamanda aku trs amik mak kat opis n balik umah...

mmg letih sgt2 laa..smpai2 je,xsmpt nk bukak tudung aku terus memanjakan diri kat katil,hngga aku tersedar jiha pnggl spa q dh start....

itu je laa aku wat ari nie...letih kemas bilik n shopping....ALONE ok..perghh...dlm sejarah aku kuar shopping ALONE...xprnh2 dibuatnyer....hu hu hu

No comments: