Followers

Sunday, January 27, 2008

Anugerah Juara Lagu ke 22

Memang aku dah agak pemenang JUARA LAGU 22 jatuh kepada ESTRANGED ngan lagu ITU KAMU..1st aku tgk vokal rich mmg x dinafikan sgt mantap..ngan susunan lagu dia..perghh,mmg ms estranged dpt masuk juara lagu kategori pop rock,aku dh agak dia boleh menang,wpun saingan dia boleh tahan laa...ada dato siti nurhaliza,jinbara,sofaz n so on tp estranged ttp ader kelainan liriknya.estranged juga pemenang kategori pop rock..congratsssss!!


Segala yang ku pasti akan aku capai tuk mengambil hati mu

Melepasi angkasa cinta ku

Sesudah aku melafazkan kesemua yang diperlu
Ianya seperti suluhan yang terang

Segala yang kau ragui akan ku padam habis dari hati mu
Mengingkari dalaman akal mu
Takkan puas ku, mengiringi semua tawa dan tangisan mu,
Anggun wajahmu, pelita yg terang


Hatiku mahu mu
Rupa mu
Masih masih masih masih…

(Chorus)
Kau terindah
Masih ada
Yang tercantik

Itu Kamu..

Tiada mengapa takpun sampai bila kerna cinta enggan kenal mengalah
Memanah masuk hatiku yang reti

Setelah kau nampak tetap ku masih menunjukkan erti hidupku
Yang mahu bersama kau buat selamanya…

satu lagi ramalan tepat aku adalah kategori balada,lagu izinkanku pergi..lagu yang sangat cantik..azlan abu hassan mmg komposer yang calang2 orgnyer..lagu terlalu istimewa dendangan adibah noor pernah menang AJL 21..juga juga ditulis oleh azlan abu hassan.lagu ini dinyanyikan oleh sahri menggantikan kaer yg kini smbg blajar di indonesia..mmg xsalah komposer memilih sahri sbb kepoweran vokal sahri terserlah menyanyikan lagu ini...cayalahhhh sahri....

Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam

Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya
Lama dikasih kita
Kau bawa bersama….

Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya….

(Korus)

Pergilah rinduku
Hilangkan dirimu
Tak sanggup menanggung
Derita dikalbuku

Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku******

Tersemat dijiwa
Setia bersamanya
Cinta murni berdua
Beribu teguhnya

Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya….
(Ulang korus)

Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku

Membara kerana dia
Tiada niatku

Maafkan aku duhai kasih
Izinkan ku pergi


bagi kategori etnik kreatif,aku xtahu sapa ptt menang sbb aku xtgk pun tiga2 penyanyi ni menyanyi...he he he..tp dh tertulis lagu nora berjudul samudera ciptaan johan nawawi dan ahmad fitri yahya so ader la sbb n ader la kelainan susunan lagunya..anyway tahniah nora..


Nyanyikan ku gemuruh di irama
Melewati hamparan hati
Ku menanti sejuta suara
Yang memanggilku serikandi

Di pasak maya pada
Akan aku gegarkan
Embu azimat nan sakti
Dan bercurah awanan
Akan aku luruhkan
Menitis emas menghujan

Ku serakkan tautan kiambang
Sebelum ku jejaki gelombang

Jika tak ku temu kekuatan
Ku ratib semangat kebangkitan
Lautan bergelora
Tidak gentar ku rempuhi

Pelayaranku, biar tenggelam tak melara
Perjuanganku, sinarnya membelah samudera
Sinarnya membelah samudera

Cahaya lantera yang ku bawa
Mengharungi perjalananku
Lindungi dari badai prahara
Tetap bertahan sanubari

Ku serakkan tautan kiambang
Sebelum ku jejaki gelombang

Jika tak ku temu kekuatan
Ku rabit semangat kebangkitan
Lautan bergelora
Tidak gentar ku rempuhi

Pelayaranku, biar tenggelam tak melara
Perjuanganku, sinarnya membelah samudera

Jika tak ku temu kekuatan
Ku rabit semangat kebangkitan
Lautan bergelora
Tidak gentar ku rempuhi

Pelayaranku, biar tenggelam tak melara
Perjuanganku, sinarnya membelah samudera
Perjuanganku, sinarnya membelah samudera


bagi vokal terbaik lak jaclyn victor n lah VE..emm,jac mmg layak mendapat vokal terbaik..dgn kelantangan sore dia yg perghh memukau tu watkan meremang bulu roma..plus lah ve yg mempunyai sore jantan(ahaks),x salah juri memilih mereka sebagai vokal terbaik.tp calon feveret aku utk vokal terbaik adalah bob..ms dia tarik utk lagu kasih tercipta tu,wat aku takutt..tp xderk rezeki bob yg mengantikan faizal tahir..

persembahan terbaik ,biasalah raja sms,naknyer guna sms..haruslah mawi yang dapat kan...wpun 50% undi sms,layak la dia dpt persembahan terbaik..ngan gabungan penari dewasa dan kanak2..sgt comey budak bj putih tu..pandainyer menari..last2 mawi dukung lak tu...hehehe


p/s:-septtnyer aku sendiri g tgk ajl kat bkt jalil tp disebabkan hal2 tertentu aku hnya dpt menyaksikan di tv sahaja....(esok kerojeee laaa....warghhhh)

No comments: