Followers

Sunday, January 27, 2008

hari pertama bekerja:)

alhamdulilah,aku dh start keje baru...huhuhu..aku start jumaat last week kat LITRAK,bandar sunway as legal & secretarial assistant..hari pertama bekerja alhamdulilah berjalan ngan lancar..nasib baik aku ader kawan kat situ so xderk la rasa janggal..bos aku mrs chu,baik orgnyer,rupa2nyer dia yg interview aku,dia la bos aku..hari jumaat,aku byk belajar selok-belok keje ngan ms lim,aku akan mengantikan tmpt dia sbb ms lim akan resign utk berkahwin.so jumaat n sabtu penuh jadual aku belajar..alhamdulilah semuanyer berehhhh...rakan2 sekerja aku pun semua ramah-tamah..leh la aku sesuaikan diri aku..

sebab-sebab utama aku terima keje ni:-
  • 1st time aku keje bhgn legal yg kena bekerja ngan law setiap hari,
  • 1st time aku bekerja ngan bos cina,
  • dekat sahaja ngan umah aku wpun kena kuar umah seawal 7pagi..ikut LDP so adalah dlm 1/2 jam kalu xjammed,
  • dekat ngan sunway pyramid n OU so kalu lunch hour jumaat tu leh la g sana..
  • ader bilik sndiri gitu,xderk partion2,so ader privacy skit..
hopefully aku dpt cope ngan ni keje..insyaallah at least aku leh gain some experience although bukan bidang aku..doakan aku ok...mmuuuahhhh:)

No comments: