Followers

Wednesday, February 13, 2008

Ada Apa Denganku?

yuhuuuu...

actually,aku xsambut pun valentine ni tp saja nak posting pasai valentine ni
ada apa ngan valentine days?emm..hari bersama kekasih ke?
not totally bersama kekasih kan maybe kita boleh sambut bersama kawan2 bersama family dan bagi yang dh berkahwin leh sambut bersama pasangan masing2 tp hendaklah berpada2.jangan sampai taksub dengan hari itu

selalunyer hari kekasih ni,trend beri bunga,coklat adalah biasa.ada gak time ni untuk melamar.itu terpulang pada pasangan masing2 mencorakkan janji korunk bahagia kan...huhu

so apa plan aku esok?oleh sebab aku xderk pasangan n aku xsambut pun so maybe aku dok umah ajer la..lgpun malam jumaat kan so faham2 sendiri la ok..lagipun aku keje n esok byk gils keje yang aku tinggalkan td so maybe kena stay back la..ini kerana next monday akan ada audit meeting so byk keje aku nk settlekan.

pada sesapa yg bermurah hati nak bg aku coklat tu,bg la feroro rocher sure aku xreject la..ha ha ha..bunga aku xmen ok..coz aku bukan minah bunga...hehehe
warghhhh!xsabarnyer nak tunggu sabtu nie...picniccc....
n ahad ni lak ada majlis ramah mesra umah aku n aku as organizer kena handle a-z..
warghh...dh la kena jd mc..emm!teks xsiap lg nie..huhuhu

pastu majlis itu hengat nk trn sg wang sbb ader pertandingan psgn romantik..jurinye sapa lg kalu bukan DAFI..itu la sebab utama nak turun..hehehe
bergandingan bersama heroin air mata maria-DIANA DANIEELE..
so sapa2 nk join tu jom la sekaki..(dua2 kaki pun boleh)

la ni aku addict ngan hot fm la..tiap2 ari kalu leh nk dgr hot fm sbb apa?
jeng..jeng...jeng...
rahsiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

ok guys,need to stop it
nnti sambung lg ok...
daaaa~
yipaaaa yippaaaa

No comments: