Followers

Friday, February 15, 2008

dunia baru the movie!!!

:suzana:opie:tajol:adif:

:opie:erika:suzana:

besh gils la cite nie;DUNIA BARU THE MOVIE..penuh ngan gelak ketawa,seram,persahabatan,dr 5bintang,aku bg 4bintang..sgt menarik jln cite dia wpun kdg2 agak lembab...tp seronok

aku suka part opie n adif kena nyanyi tu..ha ha ha..lagu nasyiddd bertukar rock..aku ketawa smpai nangis2...bengong tul opie..plastik sgt...:)adif lak tarian pelik dia tu wat aku terkekeh,smpai kawan aku kt,"ko ni nape?aku xgelak apa2 pun"..nmpk sgt minah ni xfaham...hahahha..lantak la janji aku gelakkk

satu lg part si rafique tu kco dewang drive..mula2 biji rambutan,kulit rambutan,pastu satu plastik dia campakkk...last2 gempaq seh,durian dia campakkk.....hahahaha
jahat sehhhh....

aku tgk wayang ngan collegemeta kat mines,balik dr keje,trs amik minah tu kat sg besi...g cr hp sbb nak pakai 2 no kan tp xderk yg menarik lak..so lupakan la...just jalan2 cuci mata...ngan ayu berbaju kurung,berjalan...ahaks,xprnh jalan2 pakai bj kurung...kena gelak lak ngan minah tu..sbb ayu semacam....well"ida,aku kan mmg ayu"..hahahaha

alrite...till here..nk dgr radio,berangan n get ready 2 sleep coz esok nk g services kete pg2 sblm hang out picnic with canteeekkker gurls...wah!excited,xsabarnyer nk picnicc ngan dewang...
nnti aku update pic n story wut im doing this weekend ok..byk lorh xtvt xupdate,makan seafood ari tu xsmpt nk update lg...sabar yekkk!...akan ku update lg later n later....
hikhikhik

CHALOOOO
ASSALAMUALAIKUM:))

No comments: