Followers

Wednesday, February 27, 2008

Marilah Mengundi...:)..

:semangat gils laa..siap amik bendera besar yg terpacak tepi jalan tu lagi..hehehe:))::

::ms utk berarak tp smpat g posing::

::aku n z::

Ahad ari tu,aku sempat follow puteri2 umno menyokong calon wakil rakyat bg kawasan p125 iaitu putrajaya ke tempat penamaan calon yang bertempat di dewan presint 9..

pukul 7 aku dh smpai area dewan tu,semntara tggu puteri2 yg len dtg,we'll iait
u z n yat smpat lg melantak roti canai kat kedai mamak...hehehe..padahal dewang ader bg sarapan nasi lemak..
around 8pagi br la nmpk batang idung puteri2,pemuda2,wanita2 n x ketinggalan calon wakil rakyat itu iaitu TENGKU ADNAN TENGKU MANSOR

we'll seramai lebih kurg 150 org berarak dlm 3km berjalan ke dewan presint 9 tu smbil bersorak n mcm2 gelagat dpt kita tgk..antaranya,pemuda2 menjerit la,menyanyi
la..mcam2 ragam la dpt aku tgk...oleh krn ni 1st time aku join,tergelak besar gak laa tgk pe'el dewang ni....n ni gak 1st time aku mengundi..so aku nk rs la camne mengundi tu kan...ms kursus gerak kerja pilihanraya kat melaka ari tu dh rasa tp sure berlainan sbb kat sn hanya berlakon sahaja...

smntara tggu TENGKU ADNAN masuk utk penamaan calon,we'll kat luar ni borak2,kenal2 smbil ngumpat2..kihkihkih
di kawasan ni, BN akan ditentang hebat oleh PAS..so kita tggu 8hb Mac nnti,sapakan akan menang n bape majoritinyer...kita tggu dan lihattt


semangat gils aku, z n yat mengiringi TENGKU..almaklumla tugas aku sepanjang kempen ni adalah gerak-gempur so mmg kena gempur laaa.....hikhikhikhik
apa tugas gerak-gempur?tugasnyer x len x bukan,megepalai kumpulan sorak BN,membantu pemuda mengantung bermacam2 jenis poster dan membantu ahli wanita2 umno...

seronok la join semua ni,leh tgk mcm2 ragam dewang..ader smpai nk gaduh ngan pihak lawak semata2 rebut tmpt tampal poster,bergaduh sore sapa lg kuat...takut gak mula2 tp makin lama makin seronok...kiranyer kena sporting laa...

so tiap2 malam tmpt aku hnya di bilik gerakan utk memastikan sem
ua berjalan ngan lancar sebelum 8hb mac nnti n memastikan kwsn P125 berpihak kepada BN
apa lg.....HIDUP BN,MALAYSIA BOLEH,MALAYSIAKU GEMILANG

::muka ceria TENGKU ADNAN(bj biru muda) slps penamaan calon::

marilah mengundi..sesungguhnya,undian anda sangat bernilai pada negara!!!

No comments: