Followers

Saturday, February 2, 2008

My 1st Contact Lense

Contact Lense pertama aku.

Eye Drop..

Aku pilih Contact Lense Acuvue sbb mengikut survey ia sesuai ngan keadaan mata aku yang power dia berat sebelah.org kat focus point tu pun syorkan acuvue..

Eye Drop with my right n left contact lense...

Akhirnya hajat aku nak pakai contact lense termakbul..he he he..selepas survey kat beberapa org,jenis contact lense mn yg bagus,akhirnya aku beli jenis acuvue..aku beli kat focus point jusco cheras td..harga dia boleh tahan laa...tp utk keselesaan,aku beli gak...yalah,dh lama gils aku berhajat nk pakai contact lense,akhirnya tercapai gak menggunakan duit sndiri tau....

walaupun ms 1st time pakai,mata aku berair tp pas 2 3 kali alhamdulilah semuanya berjalan ngan lancar...so kini wajahku bertukar..tiada lg cermin mata..hengat nak pakai yg color2 tp xper laa...wat permulaan pakai wrna cerah dulu...:)

No comments: