Followers

Friday, February 29, 2008

OMG My Car!!

::huhuhu..my lovely carrrrrrr::

last nite,i got a call from my bro said
"yah,kete accident langgar divider"
aku yg ngah nyenyak tido,leh melompat bgn... kat fikiran aku cuma,apa dh jadi ngan kete aku tu..
"so,ko xapa2 ke?"
"nasib baik hnya lebam2 je,xader apa2 yg buruk"
aku bajet xderk la teruk benor sbb langgar divider,sekali g tgk, Ya Allah,dh mcm apa dh..ni mcm bkn langgar divider je... xcaya,korunk tgk la apa dh jadi ngan kete aku ni

::Bonet dpn pun leh terangkatt tu::

::no plat pun ilangg....::

sepanjang 3thn aku pkai,alhamdulilah xterjadi apa2..last2 smpai kat tgn adik aku,leh smpai mcm nie..stress tul tgk..pastu org tu ckp mau settle 1-2 bulan ni.. abeh camne aku nk g keje,patah kaki ler.... tu yg bertmbh2 stress tu tp xper...ader hikmahnyer...kehkehkeh i will get another car...yes..yes..yes... kete apa?tggu sahaja!!!!!:))

tp aku ttp sayang kete nie...
kete ni teman aku spnjg aku kat kolej,bw aku g mana2.. tup..tup..jd mcm nie!!!warghhhhh.....

nasib baik la dh abeh bayar...aku pelik la,setiap kali settle je bayar mesti ada je jd perkara2 buruk...macam kete satria abg aku,br je abeh byr xsmpai sebulan,kena curi
motor adik aku,br abeh byr,kena curi gak.. ni lak,br abeh byr bulan lepas,kena accident lak.... hish2...sakit hati tul

babah mmg mrh giler coz selama aku bw,nothing happened smpai kat tgn adik aku,mcm2 berlaku.cermina kena pecah.accident,tayar jd botak ntah mana dia bw g rempit ntah....gerammm tul!!!!

No comments: