Followers

Sunday, February 10, 2008

what im doing today....

~sebelum dibersihkan~

~selepas dibersihkan~


yuhuuuuu....
pagi2 aku dah dikerah bangun oleh parents aku
ajak bersihkan kebun kat nilai,n9 tu
warghhhh!!!dengan malasnya aku bangun tanpa mandi aku terus capai apa2 yg ptt n terus zoommm tu nilai...
waktu tu lebih kurg 8.30pagi..terlelap aku dlm kete smpai xsedar dh smpai kedai makan coz we'll bekpes dulu..tggu pekerja babah dtg sbb dewang pun akan menolong kitaorg membersihkan kebun dan kolam ikan..actually babah nk keringkan air kolam ikan tu n keluarkan semua ikan coz nak tukar air baru n masuk ikan len...
so atas bantuan pekerja babah iaitu 4 org bangla n seorg melayu,mereka memulakan membersihkan kolam tersebut...
aku?just tgk kat atas je...ha ha ha geli woo nak masuk....
tp aku dok sapu kat atas ngan rumput2 kering n daun2 berguguran..aku sapu letak 1 tmpt n bakar....around 12tghari settle la semua..g makan n balik umah

malam kang nak g port kelang pekena ikan bakar ngan family coz ader org banjer...ahahks!!!!!
nnti aku upload pic aku makan ikan bakar lakkkk........

No comments: