Followers

Tuesday, April 22, 2008

Selamat Berjuang Di Medan Peperiksaan Dear!!

to all yg akan berjuang didalam peperiksaan akhir
i wish u all gud luck..best of luck all final paper!
u all dh berusaha sedaya upaya, now tawakal kepada ALLAH (SWT)
akak tahu,korunk boleh lakukan, now buktikan sahaja korang mmg BOLEH!!!

FEERHAN--->This is ur FINAL YEAR 1st sem..so do the best among the best!!good luck my dear..akak sentiasa mendoakan kejayaan adik akak ni walau dimana pun feer berada...

FINICK--->although ur final exam for sem 4, but just prove it to everybody u can do it..fin dh berusaha bersungguh2, jangan menyerah kalah lalink...best of luck!!!

AYU--->ur FINAL YEAR...yeahhh!!!akhirnya 8 sem di uitm,habis gak kan dengan final exam nie...aku tahu ko memang bolehnyer...genggaman ijazah sarjana muda perakaunan mmg dalam tangan dah...aku mmg xrisau kat ko...ko mmg tererrrr...so buktikan itu..berusaha sehingga ke titisan peluh terakhir(DSB sejukk kan)..hehehe..FIGHTING!!!

IZDZA--->ur FINAL YEAR!!susah camne pun, aku tahu ko mesti bolehnyer..jangan hampakan permintaan ibu & ayah...aku tahu ko boleh..ko dh bersungguh2 study, time utk buktikan,wpun jauh berjuta batu, ko mesti buktikan....buktikan ko boleh buat...aku sentiasa doakan kejayaan kawan2 aku...kebahagiaan korunk semua agar tenang menjawab segala paper...

to UiTM student yg aku kenal...ALIFF,WAN,WANIE,MAYANG,CHALE,ALANG n semua laaa...GUD LUCK in ur FINAL EXAM..FINAL YEAR...CHAYOK2!!!

everybody that will taking final exam...best of luck..FIGHTING!!!FIGHTING!!!
mwaahhhhhhhhxx

No comments: