Followers

Saturday, May 10, 2008

4 in 1 celebration....:))

Date : 10 May 2008
Venue : Presint 8
Time : 9pm Onwards
Purpose : Celebrate Birhtday, Anniversary , teacher , and mother day!


semalam we'll satu family sempat la sambut birthday atih n joy, anniversary kak un yg ke3 dan abg boy yg pertama, teacher's day also utk kak un n abg boy and lastly mothers day...

mula2 skali sambut besday atih yang ke 49..fyi, atih ni adik mak aku yg tnggal ngan family aku sejak mak aku kawen lg..dia la yg jaga kitaorg adik-beradik dr kecik smpai la besar...actually besday atih 7 May ari tu..so we'll ganjak la wat semalam...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu....hadiahnyer...atih dpt kaki palsu....:)actually atih br kehilangan sebelah kaki akibat kencing manis so br je 2 mnggu lepas dia dpt kaki palsu..kira hadiah besdau dia laa ni


pastu besday abg joy la yg ke 27,pada 18 May..kiranyer in advance laa...semoga panjang umur dan d murahkan rezeki selaluuu


anniversary kak un and abg ajip yg ke3 ni dh lepas...iaitu pada 5 May..tahun 2005..aku igt lg ms tu, ari khamis...nak gak tu amik date 050505..hish2..tp sandingnya ari sabtu..070505
kak un dh ada anak sorg, syafi hakimi..br nak masuk 2tahun tp bijak dia mcm dh 6 tahun...selamat berbahagia hingga ke akhir hayatt...amin!!!


then anniversary pertama abg boy n kak aiman pada 14 May nnti..ni pun in advance gak laa..dewang nikah 14 May thn lepas tp dh ada anak sorang, aufa daniel 3 bulan...kiranya kak aiman ni bunting pelamin laa...he he he...selamat berbahagia hingga ke akhir hayat jugekk....



11 May adalah hari ibu..so alang2 we'll pun celebrate hari ibu utk mak..puziah saad, sekali smbut ngan mak ucu dan mak2 yg len iaitu kak un n kak aiman...kira 4 in 1 laa..sapa rasa2 dia makk ler...hehehe...mak!kau la ratu dihatiku...chewahhhhh!!!


then kak un n abg boy nak gak celebrate hari guru utk dewang...xper la layankan ajer laaa...kak un guru bahasa arab d sek ren convent kajang manakala abg boy guru kaunseling kat sek men teknik shah alam...hari guru kan 16 May....kalu tgkkan gaya kak un,org xkan caya dia ajar b.arab..hahaha!!kata ustazah tp jd guru penasihat utk kelab kebudayaan...ntahapa2ntah....:)


apa yg we'll masak???hehehe..aku just sponsor kek..of kos la my feberet kek kan...feberet smua org actually...chocolate indulgence dr secret recipe...pastu tetiba aku rs nk mkn spagethi then aku wat la sekali spagethi....sedap tp pedas...saja je wat pedas...abg boy bawa satay, atih masak laksa, kak un lak wat puding...abg joy just bw jajan je...kira ok laa...byk sgt makanan dh..sengkak perut makan...pastu dpt puding telur lg dr mama...sedap woo!!!










ni la celebration paling meriah aku rs...plus ada tetamu2 lg...we'll hengat kita2 org je...sekali ada sepupu aku n the geng..xper laa..abeh skit lauk2...hehehe...sambil2 tek konsert AF..macam2 jenis pengkritik ada...babah aku lg laa...xkenal sapa2 tp nk gak menkritik....ahaks!!..mangsa kritik dia ialah stanly...wasehhhhhh...tetiba lak kak un wat cite pasai calon somi aku...ewah2...termasuk dlm tajukk keee???hahahaha jwnpn aku tggu dan lihat sahaja....

till here..nk mandi n g umah olang kawen.......arghhh!!! malasnyaa...aku dikerahhhh...huhuhuhu

No comments: