Followers

Tuesday, May 20, 2008

DAFI @ Selayang Mall

Venue : Selayang Mall
Date & Time : 18 May 08 @ 3.00 p.m

ari ahad tu actually aku balik kg bersama family but suddenly babah kata cancel sbb babah ada tournament golf last minit..punyerla frust guek ckp sbb dh janji ngan cousin nak g bukit tambun..mandi manda..last2 kena cancel..cedey xcedey sgt la sbb aku dpt g selayang mall tgk dafi wat persembahan..actually dafi just artis jemputan utk the lima mempromosikan album baru dia...xkisah la janji aku dpt tgk dafi...he he he

pagi2 tu dh msg myra tnya sapa yg pegi lg..tp xderk org nk g..dr xwat apa2 aku pun apa lg la ajak mak buyung temankan aku g selayang mall...(mak buyung=teh)..nsb baik dia nk temankan..mula2 dh ajak cousin temankan tp parents dia xbenarkan lak...anak kesayangan la katakan..tgk2 nk pi ngan dia tu aku..lagi la dia xpercaya...hahahhahaha



smpai area selayang mall 2.30..dr jauh dh nmpk myra dok betul2 depan pentas...semangat beb!!!:)tepat kul 3 dafi mulakan acara ngan lagu bila terasa rindu..kali ni la dpt aku tgk dekat2 ngan pentas...clearrrr gils!!pastu dafi ajak peminat dia 2 org naik atas pentas...srh ubah lagu BTR..so jadila macam2 lagu...kelakar betul!!!






then the lima amik turn bersama dafi berduet lagu pencinta wanita...duet yg menjadi tp syg bony xhafal sgt lakk so dafi la cover...nsb baik ada dafi...ahaks!!!part menari tu best..serentak je..chuantekk snggh!!!the lima mendendangkan 2 lagu dr album br dia...besttt gak lagu tu..pastu ada sessi autograph...so aku srh mak buyung naik pentas sign ngan adik myra...tq tehhh!!!hehehe..pastu nmpk ryzal(jelatang)tp xsmpt lak nk amik pic ngan dia..keciwa snggh:(




abeh around 5 pm..pastu xtahu nk wat apa..aku ajak la teh pi keramat..sj2 jalan..hengat nk jmpa kawan2 lama tp xderk sapa2 lak waktu tu so smpt jmpa siti ajer laa...ajak la dia g carre4 wangsa maju..kat situ la plak jmpa ex-kawan sek..(fazlina,hardiana n awin)..


(aku with my bestfriend:siti:)

malam tu aku tido umah teh sbb laki dia xderk..lgpun kesian lak kat dia..sorg2 kat umah dlm keadaan mcm tu..smpai putrajaya around 10pm..layan AF6 sat then trs tido...zzzzzz!!!

itula xtvt 1 hari aku...hehehe
hari wesak aku dok diam2 kat umah sbb malam tu ada baca doa selamat sempena parents aku nak g umrah esok so mengemas la skit...kalu x tu mcm kapal terbalik umah tu...ahaks!!!

No comments: