Followers

Sunday, June 29, 2008

*Princess Diaries*

*ignore it if u feel so bored when reading it*

around 3am,friday[28.6.08],KLIA..berlepas la my lebeli sis migrate to qatar...
dzihin prefer to working there for almost i dont know...

yeah..akhirnya dpt gak aku jmpa dzihin slps last aku jmpa dia b4 im going back to mesia last year:)@ ireland




act aku rs letih sgt nk g KLIA coz aku blk keje on friday tu around 7pm
then aku g teman my aunt beli brg dapur kat alamanda..abeh almost 10pm
pastu aku siap2 amik "Bdk Masyam" kat ERL...had dinner until 12am then trs gerakk ke KLIA
nsb baik not me yg drive...smpt g tertido dlm kete..*sorry yek.letih gils*

around 1am dh smpai KLIA..cr dzihin,lepak2,borak2 ngan dzihin smbil tggu dia check in...
dzihin masuk deprt hall kul 3.30am..then aku trs blk n smpai putrajaya kul 4pg
bygkan ari yg sgt letih that day

esoknye dh la keje..bgn kul 6.30pg..[smpt tido 2 jam ajek]
g keje dlm keadaan mamai
smpaikan bos tnya.."what r u did last nite?"oo..clubbing yek?"
"ayoo bos..me nak clubbing?look at me la bos,that im look like g clubbing"

ngok laa..aku ckp la aku tido around 4am n wake up 6.30 coz something happened...kihkihkih
buat keje pun dlm keadaan yg sgt ngantukkkk..luckily half day..if not,mau aku pengsan...
balik keje kul 1pm..g damansara sat teman "bdk masyam" g jmpa kawan..siap2 utk ke konsert love sparks around 3.30pm
amik myra kat shah alam n meet kaklyn,fara,takumi n adam @ batu 3 tol for konvoi to padang merbukk[coz aku xtahu nak kesana]

smpai padang merbuk kul 5-5.30pm dlm keadaan ujan lebat..dlm ati ckp"aduh mesti lecak gils padang ni..kotor la kasut n jeans aku"..lepak kat warung dulu smtra tggu dafinites len...aku dipksa makan sbb dr pagi xmakan kann..



6.30pm br masuk padang..yesss!kasutt ku diselaputi lopakk.....
berdiri terlalu lama..wat pinggang aku sakitt,kaki aku lenguh...konsert start lebih kurg 9pm[jam sndri]..
nsb baik la performance smua outstanding..xsia2 la berdiri lama2...
giler amazing konsert tu...suka2!
xkisah la lecak ke lopakk ke...aku terhiburr
happening ngan sporting dafinites menari,menyanyi sesama..[sorry xjoin korang]

suddenly i felt something...i ask "bdk masyam" to stand behind me...[OMG!!]
start tu aku dh rs xsedap sgt..aku rs geraammm..ngah syiok layan..dan2 ni dia nk datang....

finished around 11.30pm..i dont know DFC nk lepak after that if i know,i wanna join
but disebabkan keadaan aku yg tetiba didatangi "......"..aku nak balik cepaaattt
smpai putrajaya kul 2am...tidooooooo=)

imagine keadaan aku yg hanya tido 2jam..smpt g layan konsert...penaatttt gils.....
tp bestt sbb jmpa dafinitess...windu ngan u'll...yg lm xjmpaaa[nad,fary,takumi]

hengatkan nk tido la lama ahad tu...aku terlupa aku ada ngedate ngan "bdk masyam"..nk g tgk SEPI..
aku set alarm 9am..ntah knp,7am mata aku dh terbukaa...ayooooo!5jam je aku tido..aku try lg tido tp xleh
last2 aku bangun,mandi n kejutt "bdk masyam"..hahaha dia lg awal bgn dr aku
xleh tido katanyaaa....[sakitt pnggang yekk??]kihkihkih

kuar dr putrajaya kul 10am..g MMU sat jmpa "bdk masyam"sis n UPM jmpa "bdk masyam" friends...smpai mid valley kul 1pm...
gils pnjg org q nak tgk wayang.....ni wat aku nk mrhh kann....asal la dewang ni xreti dok umah cuti2???
g lunch dulu sbb bajet pasni xderk la seramai ni
pas abeh lunch,makin pnjg gakk....tp we'll q gakk sbb nk tgk sgt cite SEPI tu
alhamdulilah,dpt gak tiket kul 4.25pm....

sabtu,4jam berdiri tnpa duduk...ahad lak 2jam duduk tp dlm tahap beku...
OMG!sejuk gils ok dlm wayang....nk tgk cite pun xderk feel
mengeletarr gakk laaa....luckily cite bessst....layannn teramatt sgt[g la tggkkk]

then antar "bdk masyam" blk..n smpai putrajaya kul 8pm...
penatt sgt2..pas mandi trs tertido....

[itu je laa xtvt yg aku wat last weekend..almost 48 hours ngan "bdk masyam"..except sleep laa k...but we'll hnya teman..teman tp mesra..]

[guys,im really sorry,if im like ignore or ngengada or annoying last saturday to all of you...i know my fault..

For all info,..his not my BF...if u'll tgk me mesra ngan dia coz me dh terbiasa...=)

[im so so sorry dr ujung kaki ke ujung kepala]



No comments: