Followers

Tuesday, July 8, 2008

@ Perakk.........

was in my hometown absolutely bestt...
even lil bit tired coz drive n helped for kenduri-kendara but its syiokk ooo!!

im arrived around 1am..luckily x jammed kann...besides kuar pun agak lmbtt...berrtolakk dr putrajaya around 9.30pm!!..lgpun i pemandu berhemahh...huhuhu

smpai kg,send my aunt back then without change cloth,trss tertido....penaatt beb!
im forgot i wear short then around 4am,teraba2 cr selimutt,sejukkkk gilerr kat kg...besttt!!

wake up around 7am[subuh gajah..hehehe]..but tido balikk coz tgk smuaa tido nyenyakk gils..
suddently tersedarr balik around 10am...warghh!!im late to pick up my kezen...
fyi,im with my kezen n 'bdk masyam' together going to ipoh for visited maya..

arrived at workshop to pick up 'bdk masyam' around 12pm..ok la kan...xderk la jauh mn pun ipoh kann...
1/2 hour dh smpai..snggh JJ to buy kek cekelat for maya...
around 2pm dh smpai sepital ipoh...


alhamdulilah,dpt gakk jmpa maya...stlh sekian lama mengecett di CB,br kali ni berpeluang jmpa maya
even mata maya kaburr n still xnmpk tp aku sedaya upaya berborakk ngan diaa...
air mata ni bila2 akan jatuhh tp aku tahankann gakk...sedih tgk keadaan maya,muda2 lg dh ditimpa kesusahan..aku smpt la berborakk ngan kak shikin...maya xbyk ckp sgt maybe dia penaatt....
almost 1hour i been there...xsdr ms berlalu..

balik dr hsptl aku snggh jmpa azni...my bestfriend kat mc'd gopeng...sakan gak berborakk ngan minaah nie..bercerita psai lamaran...ahaks!!!pasni turn ko lakk kawenn kan....hehehe!!!!if dia jodoh ko,ko terima ajerr laaa azni...maybe dh tertuliss kan!!even dia byk wat ko sakitt hati,apa2 pun make a gud decision for urself dearr...


smpai umah agakk lewat laa...kul 5ptg atih dh bising2 sbb blk lmbtt...yalahhhh!!!
balik2,trs tolong dia masakk...blender itu ini...
padahal kendurinyer esok tghari....
family aku smpai,aku trs tnggalkan keje aku...ahaks
dok men ngan aufa ajeekk...:))[dh pndai meniarappp]

::aufa daniel::

::makcik2 aku yg wat2 busy..uhuhu::

::busy la tu..tau2 je org nk amik pic::

::Babah wit tetamu khas"anak2 yatim"::

knduri started around 11am...dgn kehadiran anak2 yatim dr kg berdekatan..them make tahlil for my atukk n uncle first then time to makannnnnnn!!!hehehe

yg pntg my fav dishes ok[ayam masak merah,gulai pucuk paku,kurma kambing,nangka masak lemak,ikan masin n smbal belacan]...finished kul 3pm...cuci pnggan,kemas umahh sattt n back to putrajaya kul 4.30pm!!!!!!

alhamdulilah,arrived @ putrajaya around 7pm......
penaattt......butt syiokkkkk:))
daaaaaaa~

No comments: