Followers

Friday, August 8, 2008

08.08.08

apa yg menarik 08.08.08 ni
actually xada bnda menarik pun berlaku pada ari nie
keje mcm biasa je just aku dpt emel dr HR yg cuti sabtu dh aprrove
ye ye ye..means company aku dh implement hanya 5 days /week je keje
tu yg syioknyer je..hahaha

another good news today ialah aku dipanggil sekali lg exam SPA pada 23/08/08 nnti kat kajang:))
hahaha...kali ini kena wat betul2 laa...tp tiap kali exam aku wat betul2 tp maybe xderk rezeki kot..
kali ini utk jawatan pegawai tadbir n pegawai belia dan sukan
doa2kan aku berjaya yekk...hehehe

ari ni kan sukan olimpik beijing bermulaa...
org china biasa laa,no 8 ni kan ong..
so dewang pun amik la date 08.08.08 n masa pun katanya start kul 8.08 PM..
teringat ms last year bulan 12 aku g beijing..time winterr
sejuk dia xyah cakap laa kan..smpai ketulang sum2...hehe
dpt la tgkk stadium bakal sukan olimpikk tu
ms tu stadium tu xbukak lg so xleh org masukk
pejam celik pejam celikk dh start pun olimpiknyaa....
malaysia menghantar 32 atlet utk bertanding
moga2 dpt mengharumkan nama mesia lg..Insyaallah:)

la ni aku terlalu bosan,nk tgk TV tp xderk citer menarik pun..
so aku layan la cite koreaa nie
sesambil tggu dia abeh donlott,smtp g update blogg
sorry if u' ll bosan k...hehehe

oook...
stop here!!!
daaaa~


No comments: