Followers

Thursday, September 25, 2008

SeLamat DatAng Ke DuniA BaRu....

jeng..jeng...jeng
anak siapakah ini....kalu terer cuba tekaaa???
ahaks...lambat la korang ni...
baby ni baru je melihat dunia semalam..24/9/08

ni la anak sulung my bestfriend..Teh Syafawati..


alhamdulilah,teh selamat melahirkan baby girl pukul 7.45am semalam..
td sempat la aku g umah teh,tgk anak dia...mcm muka sapa?
of kos la umi dia..ada skit2 mcm ayah dia...td ms aku dtg,dia tgh tido..yalah,semalaman xtido kan....

comey kannn???kulit dia kemerahan...alhamdulilah berada dlm keadaan sihatt....
tp xderk nama lg..kita tggu je la nama apa nnti k...
hehehe

before tu,aku g buka puasa ngan nisa n fawzul kat putrajaya ajerk..saja lama xjmpa dewang kan...wahh!bergosip xagak kan...fawzul still same..byk ckp ajerkk...hahaha!!
seronok dpt jmpaa korang semua..nx time aku wat open house dtg tauuu
akan aku setkan time yg sesuai utk bbdk dublin ajerkk k....

malam ni rs ngantukk sgt..nakk tido awal laa....
arghhhh!!aku tension selasa still keje tp aku nk gak try apply cuti that tuesday xpun aku EL laa...hahaha
jahatt kannn!!!...
ok..niat puasa dulu.....
gud nyte

~enuff said...~

No comments: