Followers

Tuesday, October 28, 2008

betul keee.....????


Ada orang pernah berkata “jika kita rampas hak orang, satu hari nanti orang lain akan rampas hak kita”.. betul ke??dulu mmg aku x agree statement ni tetapi bila dah kena kat batang hidung sendiri baru aku sedar langit tu tinggi ke rendah...

Hak aku dirampas?? Not exactly rampas laa tp silap aku yg xjaga betul2 then diamik orang.. aku xleh salahkan sesapa pun...aku salahkan diri aku sendiri... berkali2 aku igtkan diri aku, jangan sekali2 amik hak orang, kelak orang len akan amik hak kita balik... kalu hak anda diamik padahal anda xpernah mengambil hak org len, berdoa ajerlah semua kebahagiaan milik mereka yg mengambil hak anda..

So, jagalah hak anda masing2 ok..jgn menyesal kemudian bila anda tgk hak anda diamik orang len, masa tu anda nak menangis, bersujud dan merayu pun dh xguna...huhuhu...

aku pernah digelar perampas tunang orang sampai putus tunang..padahal waktu tu aku dh ada pakwe.. aku xrampas tunang orang dan aku xkacau tunang orang.. aku hanya orang tengah yg menyelesaikan masalah tp aku digelar sebegitu.. so hingga kini tidak sekali2 aku akan membantu pakwe org, tunang orang or laki orang.. perit digelar perampas still ada smpai sekarang...

Enufff said~

p/s: ~aku pun rindu kat dia tp aku sedar dia dh jadi hak orang len.. dia dah mempunyai kehidupan yg bahagia~

No comments: