Followers

Monday, October 13, 2008

~~~~oPen HoUse~~~OpeN HoUse~~~~

Sabtu n Ahad lepas,ms byk dihabiskan attend open house n layan tetamu dtg kat rumah…sangat memenatkan tp best..wpun tetamu ramai dtg tp itu yg wat bestnyer..yg xkenal leh lebih kenal2...termasuk la jumpa ngan cikgu ms darjah 1..cikgu muzik aku..cikgu Azman..rupanyer2 dia teman tp mesra ngan kawan kakak aku...ahakss!!!kecilnya dunia nie kann.....

~~~OpeN house 1~~~
KakPah House
10/10/08~~8.30PM
Taman Keramat

::Puan Rumah~KakPah::

::Gegurl dulu~::

Kakpah or real name dia sharifah amira ialah schoolmate aku ms sekolah menengah, kakpah ni dh kahwin n ada anak 3..jumaat lepas dia jemput schoolmate dia ke open house umah dia yg terletak dekat je ngan umah lama aku,taman keramat.. majlis start dlm kul 8.30mlm tp aku smpai around 9pm. Ada mee soto,satay,kuih raya n mcm2..yg bestnya,classmate aku ada semua..mcm biasa laa..muka2 yg sama..yg missing in action normal la tu kan!!meriah xagak kan wpun jam dh pukul 11pm still nk melepak..

::My Classmate 5 Ehsan::

anyway thanks kakpah sbb jemput we’ll dtg mengecohkan open house kamuuu....picture group tetap xtinggal..tq Yaty coz jd tukang amik gambar..jgn amik hati yek kwn2 akak yg sengal...:)

::Mas,Diana,Ina & Me::

~~~OpeN HouSe 2~~~
umah aku lerr
11/10/08~~12PM-10PM

Presint 9, Putrajaya

Actually open house ni hnya utk sedara-mara sahaja sbb sedara-mara aku je dh cecah 60-70 org..sbb babah kata kena wat 2x if nk jemput kengkawan...sorry pd kengkawan if x dijemput ke open house ari ni...bukan xnk jemput tp this time for relatives only meanwhile pastu ada meeting family regarding majlis pertunangan cousin aku 25/10/08 ni..so xleh nk campur aduk tetamu..aku janji,for d next time open house,khas utk kengkawan ajek,akan dijemput semuaa sekali...mmg xmenang tangan since dari pagi sbb kena kemas umah,potong itu ini..katering dtg around 11 pun kena handle..antara lauk2nyer, ada nasi beriyani,laksa,pecal,rojak,kuih-muih,buah2,teh tarik,roti boom n x ketinggalan ais krim..alhamdulilah,semua abeh n all sedara-mara datang...tugas2 ms majlis pertunangan tu pun dh dibincangkan...aku??ahahakkkS..jaga tetamu dr pihak lelaki..senang gitu...leh la aku cabut awal utk g fiesta aidilfitri lakk!!!takut je xsmpt tu semuaa...InsyaallahJbiasalah kan bila sedara-mara dtg,ada xreti nak balik..ada yg sibuk amik tahu hal org...its normal..luckily tinge aku dh kebal...huhuhu!!!!anyway keletihan mmg betul2 terpancar..kaki ngecet betul..sorry xderk pic sbb busy layan org n busy basuh pinggan..mmg keje aku pun!!...nnti nx time aku jemput korang yek!!!to DFC family,sorry xdpt join tradisi jalan2 raya..mmg nak cabutt ms time umah KakAmy,br je nak masuk kete,babah pesan beli mcm2..hengat aku nk g kedai,bila ckp nk g Shah Alam..erkk!!dh bising...terpksa hold on dulu..umah Nad rainbow lakk ngan klimaks,time tu sedara ramai...sorry sesangattt2...sbb tu Nad ajak dtg umahh...tp xderk rezeki kann...xperr laa..nx time kena limitkan bape umah nak pegi n time tiap2 umah...ahaksss!!!

~~~opEn HoUse 3~~~
IzdZa hOusE
12/10/08~~12PM
Paroi, Negeri Sembilan

:;Puan Rumah, Izdza~::

Konvoi 2 kete ngan bebudak dublin..sorry guys sbb terpksa bohong sunat..hahaha tp if akak xwat mcm tu korang xkan pegi kann..bila lg nk jmpa kan..

::Us::

masing2 busy je pas balik dr dublin..memula pick-up Su,Amah & Anis kat komuter Serdang then tggu another 1 car which Nisa kat R&R Seremban sebelum sesat ke umah Izdza..hahaha..Akhirnya smpai gak umah izdza around 1PM..ada Mee Sup,MeeHoon Goreng n Laksa. Ada gak kek lapis tp aku yg abehkan..hahaha..agak lama la lepak kat situ sbb hujan lebat stuck utk balik..then as usual picture lg...dh mcm studio umah tu dok amik gambar ajerk....jauhnyerr umah ko...kaki letih dok drive ni tau!!tp xper,bila lg nk jmpaa kan...

tggu ko bertunang,ntahh ler bilaa...ko xleh langkah bendul aku tau!kihkihkih...anyway thanks jemput aku n friends mengabihkan kuih raya ko dan mengecohkan diri...:)


~~~OpeN HoUse 4~~~
KakYaYa HoUse
12/10/08~~4PM

Mantin, Negeri Sembilan

::kakYaya yg wrna pink itu...::

After umah izza,konvoi lak ke umah KakYaya..jarak umah KakYaYa dr Umah Izdza dlm 20minit je..KakYaYa also budak dublin,satu umah 254 ms kat dublin...suasana kampung tu bestt...besarr la umah KakYaYa..best je tgk laman umah akak yg besarr tu...thanks KakYaYa wat Mee Hailam..

Sedap tp nad dh xlarat nak abehkan sbb byk sgt sayur..nad xleh nk telan...tp marveloous kuah dia...ngan cendol lg..kuih samprit lg yg dh diabehkan oleh 2 hamba Allah itu...:)sedap la kuih raya cekelat tu...mmg dok depan mata je laa balang kuih tu...hehehe...then picture lg..kat ceruk umah kakyaya jd mangsa studio gambar..thanksss sbb sudi terima we’ll dtg mengabiskan kuih raya KakYaYa...walaupun jauh akhirnya sampai gak umah KakYaYa..


~~~OpeN HouSe 5~~~
Ida House
12/10/08~~8PM
Taman Puncak Jalil,Selangor



Ni last umah, umah collegemate aku ms KPTM..Ida..nasib baik hang jemput b4 aku smpai umah,kalu x mmg xsmpai la umah ko..igtkan tggu miza kat shell tp rupa2nya dia dh smpai dulu...terpksa la aku terkontang kanting sorg2 cr umah dia...ngan hp xderk credit..mmg tggu ko call ajer laa...

::Puan Rumah,Ida yg bertudung biru::

luckily xsesat teruk!!tp sorry aku xmkn sgt laa sbb perut aku masuk angin.+sakit perut..maybe byk sgt makan...tp kek cekelat aku abeh 1 pinggan aku telan..sedapp laaa...!wpun ko kata ko buat...hahaha...aku tahu,mmg tak laa kan...:p..sempat borak ngan miza dan herda sekejap ajerk...sbb dewang dtg awal then nak balik dh...aku lepak la lama skit...dpt rs rendang daging..sedap la laki ko masak..xleh nk kata apa laa kan sbb chef...tp syg aku dpt makan skit je..perut aku memulas2...around 9PM br la balik atas bantuan AbgLan tunjuk jalan pulang kepangkal jalan...hahaha if not mmg sesat laaa kan!

No comments: