Followers

Monday, November 17, 2008

**7 Wonders In D World**


7 Fakta tentang saya:
**Nama Penuh Saya ialah Hairun Nadiah Bt Roslan**
**Saya pernah patah kaki ketika umur 8 tahun sebab accident**
**Saya alergic pada makanan laut**
**saya seorang yang tidak makan sayur-sayuran**
**Saya seorang yang tidak pandai bawa keta manual**
**Saya Lahir pada kandungan mak saya 7 bulan (xcukup bulan tuu)**
**Saya lahir songsang dan melalui pembedahan**


7 perkara menakutkan saya di dunia :
**Berada di alam lain**
**kehilangan org yang paling disayangi selama-lamanya**
**Tengok cerita hantu**
**Berada sorang2 di tempat gelap atau asing**
**Menghadapi perkara baru dalam hidup**
**kawan2 dah xmahu kawan ngan saya**
**bila orang dh mula tanya soalan yang saya sendiri xtahu nak jawab**


7 lagu buat masa skrg :
**Aurora - Estranged**
**Terima Kasih Cinta - Afgan**
**Cuba - Faizal Tahir**
**Nadia - Ada Band**
**Im Yours - Jason Mraz**
**My Confession - Afgan**
**Womanizer - Britney Spears**
**You'r My Everything - Santa Esmerada**

7 perkara selalu sebut :
**Ayooo**
**Owh Kisahnyer**
**Erkk**
**Cheh**
**Blueekkk**
**So Sweet**
**Gaponyer**

7 perkara yang amat bernilai :
**Diri Sendiri+ Harga Diri Saya**
**Agama Saya**
**Keluarga Saya**
**Kereta Saya**
**Telefon Bimbit Saya**
**Barang2 Peribadi Saya**
**Kawan2 Saya**
7 pertama kali dalam hidup saya :
**Pertama Kali melihat dunia pada 22 Disember 1983**
**Pertama Kali naik kapal terbang masa umur 5 Tahun ke London**
**Pertama Kali masuk sekolah pada usia 7 tahun**
**Pertama Kali jatuh cinta masa umur 18 Tahun**
**Pertama Kali putus cinta masa umur 20 Tahun**
**Pertama Kali bawa kereta masa umur 21 Tahun**
**Pertama Kali melanjutkan pelajaran ke Luar Negara masa umur 23 Tahun**

7 org bertuah menjawab tag ni :
**CikZura**
**Feerhan**
**KakIntan**
**Bash**
**Yaty**
**Fendy Dublin**
**NCO**

No comments: