Followers

Sunday, November 30, 2008

Selamat Pengantin Baru Khairul & Rafidah

Date :- 30/11/08
Venue :- Dewan presint 16

purpose:-wedding Khairul n Rafidah


actually me pergi atas undangan aunty tipah (khairul Mom's)..aunty tipah jiran aku di presint 8 ni tp since dia kena transfer ke Taheran,dia dah xduduk sini lagi..so ni wedding anak sulung dia...

aku pun xbape kenal ngan anak sulung dia...but with faizal her second son aku cukup kenal sebab sesama study kptm bangi....



lawa laa tema dia warna biru turqoiuse...cantik laa bila kedua pengantin pkai warna biru songket...tetiba nak warna tu lakk kan...(chewahhh).... semua family aku ada except adik ke 6 aku..sebab dia ada kompang kat dewan lain...d rest mmg cukup korum la..chartered satu meja gitu...ahaks!!

::me with Aufa:

p/s: rafidah mcm muka velvet pun ada....hehehe....

No comments: