Followers

Monday, November 3, 2008

Suprise!!!!!!!!


Jumaat lepas balik dr keje tetiba ada 1 parcel xbesar dan xkecil atas katil aku.. tgk nama mmg untuk aku tp nama pengirim cuma tulis mohd afizi dari terengganu. Erk yg aku tahu,aku xada kawan nama afizi dr terengganu lak tu. Alamat betul, nama pun betul.. bila aku bukak ada 3 jenis kotak kain ela siap ngan tudung skali..atas setiap kotak tu ada nama aku,nama my sis n my mom...aku dapat warna biru ,my sis pink n my mom warna peach..kepala aku dh sakit pikir sapa la baik hati bagi kain2 ni semua...dh la no fon xtinggal,alamat lak xpenuh...hanya tulis kuala kemaman, terengganu...if akak angkat aku pun xkan dia xnk bgtahu nama lak...

Ada notes kecik je kat kotak utk aku...

“ambiklah hadiah ini tanda kenangan saya untuk awak. walau kita tak pernah bertemu dan sentiasa berjauhan, selalulah ingat saya didalam hati awak”

p/s: ada dua lagi tu untuk ur sis n ur mom. Adik bongsu u, i bagi baju ladybird tu..Kirim salam kat mereka ok

aku dh xtentu arah...apahal la plak mamat ni..seyesly if member chatting pun aku xpernah bg alamat..dh la dia kata xpernah jumpa..my sis kata, rezeki...org dh bagi amik ajer laaa...memang laaa tp xkan nak amik macam tu ajer ke mesti tau sapa bagi...mak aku pun tnya sapa bagi?so aku jawab ajer laa..my friends dr terengganu bagi..erkk!!kim salam pun aku just cakap afizi kim salam..my old-schoolmate..mak aku dh pikir len dh...huhuhu

macam mana aku nak igt dia selalu,kenal pun x..bersembang xtahu laa plakk mana tau pernah tp guna nama len ke kan...tp aku rs aku kenal tp maybe dia guna nama n alamat samaran..if not?camne dia tau aku ada kakak n adik pempuan bongsu..hanya ada sorg je nama yg bermain2 di kepala otak aku... time puasa dia ada tnya warna kesukaan aku but not biru..i just said pink la of kos!!..tp yg aku dapat warna biru..pink utk my sis adalah...n dia bukan kat terengganu skrg...

erkk...sapalah org yg baik hati ini....lain kali bg la kereta sebijik kee bungalow ada swimming pool ke...ahakss!!!

anyway thanks a lot mohd afizi..if u read this blog..terima kasih banyak2...kalu boleh kenalkanlah diri kamu itu...

No comments: