Followers

Tuesday, November 18, 2008

Wish Me LUCK!!!!

alhamdulilah, i will be @ 2nd round interview this friday...
1st round interview was be smooth n what can i say..."serammmmmm"
too lot question them ask me...
"who is our MD?"
"What u know about Malaysia Airlines?"
"tell me lil bit different between MAS n AirAsia?"
hahaha...study lakk kan aku pasai semua tu kan tp sebab aku loyalty passengers of MAS i can answer it....WAHHH!!!
yang paling kelakarnya bila aku sebut nama MD MAS terbalik....
Sepatutnya Dato Sri Idris Jala...aku leh sebut lak Dato Seri Jala IDris...mau interviewer tu gelakkan aku...
"r u sure DAto Seri Jala Idris?"
"yes..i think so"
"i ask u again who is our MD?"
berfikir jap..mcm pelik lak nama dia aku sebut..bila aku terbalikkan baru nampak macam sedap....
"sorry sir..it is Dato Seri Idris Jala..My mistake..."
"Yes..u must know it if passengers ask u..."
hahahaha...dh kuar bilik interview pun gelakk lagi..leh la nama bapak dia dulu.....
agak ramai yg dtg..xtahu la bape org tp aku org ke 6 yg masuk kedalam bilik....
n yg dpt ke 2nd interview pun aku xtahu bape org...
cuaknyer nak g 2nd interview...
td kena ceramah free ngan kak un pasai pakaian dan make up aku...
aku tgk yg dtg td lg simple dr aku...ada muka tu lg mcm br bgn tido...
aku kira okey lg laa....hehehe (masakan tidak aku diNGORAT seorang pramugara)
hahahahahahahahhaha.......
korang wish me luck yekk...
aku nak keje ni so dekat ngan umah aku
then leh la aku tumpang ayah aku g keje...malas la nak drive...
hehehehe
love u all....
mwaaahhhhhhhxxxxxx...:))

No comments: