Followers

Tuesday, December 30, 2008

Jalan Sakannnn!!!!!!!

Date : 27/12/08 ( Saturday)
Venue : Holiday Villa, Subang

Purpose : Annual Dinner Airlift (M) Sdn Bhd


walaupun plan asal nak g bercuti ke Langkawi x kesampaian,xtvt jalan2 aku tetap diteruskan!!yeahh...that day aku jadi anak tunggul babah & mak..follow je kemana diorg pergi...

pagi2 lagi aku dh bersiap untuk ke Melaka...untuk apa??ada wedding anak ex-bos mak aku..Dato Mahadi..banyak lak persinggahannya before smpai melaka..biasalah kalu ikut babah mmgplan mcm tu...mula2 singgah kebun kat nilai,n9..usha2 ternakan ikan keli n homestay yg still dalam renovation...

around 11am baru lah gerak ke Melaka..jammed plak dekat tol ayer keroh..ada la dalam 5 km jammed nk smpai ke Tol tu..ramai tul nak melawat melaka ni..yalah,mnggu terakhir cuti sekolah kan + cuti panjang lak tu...amik kesempatan laa masing2...

smpai ngam2 12.30 kat wedding tu..kat mini stadium bistari..alahai,cantikknya la wrna tema diaorg..biru turqiose..warna idamanku...ahakss!!tp aku xsmpt nak jmpa pengantin sebab babah berkejar ke satu wedding kat putrajaya n malam lak ada annual dinner company...itupun smpai kat putrajaya dh pukul 3pm..nasib baik la diorg xtutup meja lagi...ahakss!!

:aku with staff Airlift (M) Sdn Bhd::

malam tu,barulah ke annual dinner company...babah one of the director disamping mak n uncle arul..sebab tu xleh xdtg..padahal same time ada annual dinner gak MAS..kat kelab tasik putrajaya!..terpksa menolak...

yeah..company babah ni,majoriti India..ahaks!!xkisah la janji dewang wat keje..lalalala
dulu aku prnh wat part time kat sini..tp sempat 4 bulan ajek..sifu yg ajar aku wat akaun tu pun dah berenti n migrate to UK (uncle Ben)

best gak laa,ada mcm2 game n paling best,makanan dia sedappp woooo!!!!ahakss~~
aku suka makan....org dok men game,aku dok makan ajekk...layannnn~~
abeh dalam kul 10pm,babah bergegas ke satu lg annual dinner MAS,
aku ikut je la..sebab stereng kat babah kan!!...
dinner ni anjuran KSK..MC dia singh yg berlakon iklan rotiiiiiiiiiiiiiiii....
wpun aku sampai lagi 1/2 jam nk abeh
smpat la layan dewang wat tarian hindustan..
makan mmg dh xderk laa kan!..xkisah la sebab kelab tasik tu dh bosan dh...lalalalala

nnti aku letak pic annual dinner tu yek...
tu je dpt dr staff..yg len blum transfer lg!!
luv yaa
mwaahhhxxxxx

No comments: