Followers

Monday, January 5, 2009

010109


Alhamdulilah,kita sudah melangkah ke alam baru..ke alam tahun 2009 mungkin lebih mencabar atau lebih menjanjikan pengalaman indah kepada kita semua..so sesama lah kita memanfaatkan setiap saat yang berharga

Malam tahun baru,aku hanya lepak2 bersama kawan2 kolej di kopitiam bangi sampai la pukul 12am..then we’ll decide nak menyumbangkan suara yang sedia sumbang..hahaha so we’ll pilih K-Box kat Plaza Perangsang,Shah Alam..memekak,menyakitkan telinga,memerdukan suara yg sedia merdu smpai la pukul 4am..lalalala


Actually,kitaorg gerak dr umah pun lambat..aku kuar kul 10pm terus jmpa kat bangi...sebab aku balik lambat,then kena settlekan macam2 lak...sebab tu lepak pun xhengat smpai pagi...hehehe

Yg xderk Cuma suzy dan azni ajek..suzy katanya celebrate kat kl n azni keje..hanya we’ll 4 org jer la dan termasuk husband ida n tunang herda jadilah 6org kesemuanya yg join merosakkan lagu

Actually aku nk join VID celebrate kat kl tp aku balik lambat then kena drive,tu aku malas nak bersesak...kebetulan bdk2 ni ajak lepak sesama so xderk la aku boring malam tahun baru kan..kat putrajaya pun xderk apa sambutan...senyap sunyi jee...hikhikhik

Ok till here
mwaahhhhxxx


No comments: