Followers

Friday, January 2, 2009

2009 (Harapan & Impian)


1) Menjadi lebih berani dari biasa(ejejejejejeje)..yalah,sebelum ini aku adalah seorang yang kurang berani(bukan penakut cuma kurang ajek)..lalalala

2) Membanyakkan tersenyum kepada orang..(x termasuk orang utan)..janji orang so aku kena senyum..senyum dan senyum!!diulang senyum bukan sengeh(hahahaha)

3) Bak kata kak un, “ko kena belajar cara mengoda”...hahahaha so tahun 2009 aku nak jadi seorang pengoda yang berjaya......lalalala

4) Katakan TIDAKKK pada merokok...erk !!silapp....TIDAKKKK pada mereka yang cuba mengambil kesempatan ke atas kelemahan aku ...(apa dia?jeng..jeng..jeng)

5) Belajar cara menyimpan wang yg banyak utk masa depan!!!!(selama ini tahu membazir aje...)

6) Menimbang tara calon2 suami...kihkihkih (macam ada je nak timbang2 bagai)

7) Menjadi wanita yang berjaya dunia & akhirat (Insyaallah)

8) Belajar Menata rias wajah a.k.a Make-Up..supaya lebih cun...hahahahahaha

9) Usia aku akan bertambah dan lebih ramai lagi akan menjadi busy body..lalalala...

10) Belajar MEMAAFKAN orang...buang segala ego!!(yeahh...aku sorg yg sukar memaafkan orang)

11) Belajar memandang kearah mata orang apabila bercakap...selama ini aku hanya memandang kedahi,ketelinga,kerambut kemudian mula la berkata dalam hati “eh2 rambut dia dh beruban”,”kenapa pelik je aku tgk hidung dia”...kihkihkih

12) Belajar untuk tidak MeMASANKAN diri..yeapp...aku ni cepat perasan..perasan yg camne?perasan laaa..korg tau x..perasan..hahahaha

13) Lebih dan lebih dan lebih berkeyakinan dalam setiap gaya percakapan...(selama ni banyak main2 ajek)

14) Berusaha untuk mencapai target berat badan yg ideal..chayok2!!!!

15) Menjadi lebih rajin dari biasa...rajin yang luar biasa.....rajin mengemas,rajin bercakap,rajin untuk berjalan,segala2nya rajin laaa

16) Belajar memasak masakan yg lebih extreme...wahh!!!extremeee.......gitu kan!!!!!!!kihkihkih

17) Berkawan biar seribuuu...bercinta biar satu....tukar2..aku nak guna bercinta biar seribu,berkawan biar sejutaa.......(utk shortlisted la katakan)lalalalala

18) Belajar tidak mementingkan diri sendiri...im try my best to said bukan aku sorg aje kat dunia ni...cuba menjaga perasaan orang len dr segi percakapan!

19) Katakan TIDAKKKK untuk bercakap laju...yeapp!!aku akui,aku jenis cakap laju..kalah ERL kalu aku dh mula bercakap...(ini jugak azam 2008 aku)hahaha tetap tidak tercapai

20) Cuba untuk TIDAKKK lari dari masalah...(yeapp...aku mmg suka lari dr masalah..lari utk tidak memikirkan masalah2 remeh)

21) Kumpul asset & property

22) Belajar utk tidak bercakap sorg2..(satu g kelemahan aku,suka sangat cakap sorang2..bila dok termenung ajek,mula la cakap sorg2..kang sia2 kata GILER lak..xmo2!!! LAST but NOT LEAST

=....

=...

=....

=.....

=.....


22)KAHWIN.........jeng!jeng!jeng! dengan sapa??hish2..manalah aku tahu dengan sapa...tunggu dan lihatt laa....

Ok..itu jek azam 2009 aku...hahahaha...bukan azam laa tp apa yang aku akan cuba lakukan untuk memperbaiki kelemahan diri aku....CHAYOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

.::c!kzUrA::. said...

smg azam tahun br akak ni tcapai..amin..trutama yg last skali tu..ekeke

Nad'Nadia said...

hehehe...
thanks...