Followers

Tuesday, April 7, 2009

Majlis Perkahwinan Adawiyah & Adzmi


salam mesra~

weekend ari tu,selamat sudah sepupu aku menjadi isteri orang...tahniah adawiyah dan adzmi!
semoga kekal hingga ke akhir hayat...
walaupun aku xdpt menghadiri majlis pernikahan mereka kerana tuntutan keje tp majlis persandingan mereka di kuala lumpur dapat gak aku menjengah!!


sorry laa xdpt nk jadi pengapit sebab keje that time tp kemeriahannya dpt gak aku rasai...
seronok kan...plus ngan sedara mara yg sporting dan giler2...

xtahu nk cite apa sebab xada dlm majlis tu secara keseluruhannya...tp tahu la semuanya berjalan ngan lancar...alhamdulilah!!!walaupun ujan lebat kan ms sabtu tu tp semuanya ok!!

~Family aku yg xcukup korum~

sabtu ni majlis bertandang ke rumah lelaki lak di jelebu!..again,still xleh nk follow..susah kan keje xmenentu ni...anyway semoga success gak..pasni nk menetap di seremban kan...so selamat menjadi isteri yg solehah ok...dh xleh nk enjoy sesama kan....

~family yg happening~

~Family potrait~

more pic @ http://nisah78.fotopages.com/
ct pic to my sister!


p/s:aku terasa tua ler plak....oh tidakk!!kenapa aku je belum kawen ni...huhuhu

6 comments:

nabilah rahim said...

sabar nad..masanya akan tiba jua~ cheers!!!

Mama Eqalicha said...

Hye Nad....

Yup, akak pun doakan moga Nad bertemu jodoh ngan insan yg baik & bertanggungjawab....

Nnt jgn luper jmput akak taw!!

=)

Iera said...

nad, jdh tu kn dh ditentukan..ms tu akan sampai jugak..sbr ye..

Nad'Nadia said...

to-KakLyn

Thanks kak...Insyaallah!!
aminnnn

to-Iera
Thanks...i agree it..
hehehe

feerhann said...

wakakakaka.

bukan ade calon da ker.
ape lagikkkk masok le minanggggg

proceeeddddddddddddddddd

Nad'Nadia said...

yalah feer

akak ke kena masuk minang???
hahahaha