Followers

Sunday, May 17, 2009

happy Teacher's Day!


mmg terlewat pun nk wish selamat hari guru...
better late than never kan....hehehe

anyway,16hb mei ari tu,adalah hari guru...
kepada semua guru2 di malaysia,aku ucapkan selamat hari guru
semoga menjadi guru yang cemerlang,gemilang dan terbilang...

pada kakak dan abg ku...selamat hari guru gak..
akak ku,hairunisah guru bahasa arab di sek ren convent kajang while my 2nd bro,Zulkhairil guru kaunseling di sek men teknik,shah alam...
semoga menjadi guru contoh dan diteladani...Insyaallah:)

pada guru2 yang pernah mengajar dr aku tadika hingga la aku tamat sek men...
meh aku list out nama2 guru yg aku hengatt sepanjang 11 tahun aku menjadi pelajar....

^^^SeK ReNdaH^^^
**Cikgu Azman (Guru Muzik)**
**Cikgu Suraya (Guru B.Melayu)**
**Cikgu Suzilah (Guru Matematik)**
**Cikgu Wong(Guru Muzik)**
**Cikgu Noralina Ong(Guru Alam & Manusia)**
**Cikgu Johari (Guru Geografi)**
**Allahyarhamah Cikgu Noraziyah(Guru Bahasa Melayu)**
**Cikgu Nasmah(Guru Matematik)**
AND beberapa cikgu lagi,MAAF yek sebab hengat muka tp xhengat nama...:)

^^^Sek MenenGah^^^
**Cikgu Badariah (Guru Sejarah)**
**Cikgu Badriah (Guru Agama)**
**Cikgu Amelia** (Guru Geografi)**
**Cikgu Sifly (Guru Bahasa Melayu)**
**Ustazah Norain (Guru Agama)**
**Cikgu Rafiah (Guru Geografi)**
**Teacher Norzailina(Guru English)**
**Cikgu Yuszah (Guru Sastera)**
**Cikgu Zaimah (Guru Perdagangan)**
**cikgu Rani (Guru Sejarah)**
**Cikgu Hamidah (Guru Bahasa Melayu)**
DAN beberapa CIKGU lagi...

xkira dimana anda berada,dirimu tetap kuingati..segala ilmu yang dicurahkan aku ucapkan berjuta2 terima kasih...tiada apa dapat dibalas melainkan semoga ALLAH memberkati dirimu...Insyaallah:))

Maafkan diriku andai aku pernah tidak mendengar kata,membuatmu marah atau sakit hati,tiada niat apa2...hanya zaman tersebut,diriku tidak terlepas dengan perangai nakalku....

Juga lecturer2 semasa zaman kolej,di KPTM Bangi,UiTM Shah Alam,Cosmopoint,Dublin Business School...
anda semua juga cikgu2 yg sentiasa mencurahkan ilmu tanpa penat lelah,melayan kerenah anak2 muridmu,dan menganggap kami semua sebagai anak2 mu jua....


Terima KAsiH daUn Keladi
Hanya ALLAH dapat membalas segala jasa2 mu.....
i love u all MY TEACHER'S...
mwahhhhhhhhhhhhhxxxxxx!!!!!


2 comments:

Unknown said...

tk kerana masih ingatkan cgu.moga bahagia selalu.nampak makin cun.hehe
drp.cgu yuszah

Nad'Nadia said...

ur welcome cikgu
xsngkanya cikgu snggh sini...hehehe
thanksss:)