Followers

Sunday, August 23, 2009

oh tidakkk!!

salam ramadhan semua~

3rd puasa ari ni...so camne keadaan anda semua....hehehehe
hopefully semua berjalan ngan lancar dan baraqah....
Insyaallah:))


sabtu lepas,bersamaan 1st ramadan 1430...ahaks

ada kenduri berbuka puasa di umah makcik aku bertempat di Nilai,N9
alhamdulilah,selesai 1st ramadhan dan bertarawikh....


selepas tu,ada meeting family berkaitan perkahwinan 3 org sepupu aku
oh tidakkkk....topik ni yg aku xbape gemari....
topik yg wat aku panas punggung...xreti dok diam...tangan dok picit2 kepala,suara2 sumbang terngiang2 kiri kanan...ada siap urut bahu aku...waduhhhhhhhhhh


3 org tau....bukan sorg bukan dua org tp 3 org sekaligus....
hahahahaha......
bincang punyer bincang....mereka sepakat mengadakan majlis pertunangan 2 org sepupu aku pada bulan disember manakala yg sorg lg terus ke majlis perkahwinan pada bulan 3 tahun depan....

sapakah mereka????

lelaki ke perempuan....
FYI,sepupu2 belah babah aku amatlah ketandusan perempuan...

so ketiga2 mereka ini adalah LELAKI..LELAKI ok....
ahaks!!

(Ayea : Ayae)

jeng.jeng....jeng...
inilah mereka......pasangan adik beradik yg akan melangsungkan pertunangan dan perkahwinan serentak...huhuhuhu(jimat kos)
sorg lg,amat pemalu dan tidak dapat detect pic dia dimana....

xlupa gak sepupu belah mak aku yg akan melangsungkan perkahwinan pada deepavali ini....
ni sebaya adik aku...24 tahun
xkisah laaa...jnji husband dia leh tanggung dia n parents merestui,xper laa kan
jangan nnti,sebelum kawen beria2 janji itu ini,pas kawen still meminta itu ini kat mak ayah.....


kihkihkih.....yg pempuan ni jerr laa
terkontang-kanting...mencari pasangan hidup
bukan xnak,bukan memilih tetapi still xderk org nak...hahahahahaha
stop kat citer ini....malas nk rungkai apa2 lagi
mulut2 sumbang mcm2 lagi
ada aku KESAH....aku x KESAH pun
mak ayah aku xcakap apa2.....so aku relaxxxx
hehehehe
chow dulu....
selamat berbuka semua....(bkn skrg ler)

No comments: