Followers

Wednesday, September 9, 2009

09.09.09


salam

aku pening,aku buntu,aku sengal...

semua orang mengharapkan sesuatu dari kami

tp kami???bukan aku xmau berusaha...

aku dh abeh usaha....

kalu hanya pihak sebelah sini je berusaha sedangkan sebelah sana xberusaha tetap xjalan kan...

aku xtahu,aku fed up.....

hari ini,dok sebelah menyebelah

4 jam tu tp xderk apa2 perubahan....

aku tnya sepatah,dia jawab sepatah...

lama2 aku malas nak tanya...dia terus membaca,aku terus mengadap pc

sakit hati,sangap,bosan,boring

semua bercampur aduk dalam 1 perasaan

kawan2,harapan korg harapkan hanya tinggal impian if begini la perangai dia...

dengan orang len,bleh lak dia bersembang...dengan aku?sepatah haram ayat xkuar...

aduh..sakittt otak aku bila x bercakap

aku jenis byk cakap,bila 4 jam xbercakap,kepala aku leh biul

TOLONG2...HELP2.....

No comments: