Followers

Friday, April 30, 2010

new gadget...:)

salam:)

selamat hari jumaat.....last day in April...tup tap tup tap dh abeh bulan april...
cepatnya masa berlalu kan...


esok 1 may.hari pekerja...selamat hari buruh kepada semua mereka yang bekerja....
tingkatkan produktiviti kurangkan OT...hahahahhaha


ari ni aku berjalan2 mencari sesuatu....
sesuatu yang aku inginkan dr minggu lepas lagi
mmg la kebelakangan ini,rmai dh org memakainya tp keinginan nak ada 1 membuak2 lately...
so dengan bertemankan cik Amar,aku menjejakkan kaki ke MINES....
survey punyer survey....tanya sana sini....
akhirnyaaa...........dapatlahh aku satu kamera DSLR
NIKON D3000 menjadi hak milik kekal...
harga xyah mention la ek...
for me amat berbaloi utk aku yg br nak belajar pakai kamera besar ni
kamera kecik dh cukup puas dh....hehehehe


anyway thanks aaaa pada cik Amar kerana menemankan aku membeli kamera ini
dia kalu pasai gadget mmg boleh diharap...hari tu teman aku beli Handphone,laaa ni kamera lak
so million thanks to HIM....mwaahxxxxxx

p/s:jangan jelesss ek....lalalalala

3 comments:

Farazila said...

mak aihh..byk nyee duit kak nad.....
kamera yg amat2 bagus nieh....
so jgn simpan kamera ni taw..sayang so slalu la sanp pic yea...

the Jackal said...

ada dapat free gift tak??

SaifulBashrie said...

walauweiii..camera besar!!!! pewitt pewitt...