Followers

Monday, September 20, 2010

**RaYa 2010**

assalamualaikum blogger.... wah2...seyes lama sungguh xsinggah blog ni..luckily still hengat password..huhuhu almaklumlah,busy lorh ngan keje....

**its me**

ari ni mau cite pasai raya...sedihnyaa,terpaksa raya kat epot...warghhh!!!
family dh balik kg 1 week b4 raya...so i stay kat umah aunty smpai 2nd raya...nasib baik ada aunty yg duduk area epot...dapat lah beraya wpun tnpa family disisi....:)

**Teman2 sekerja after JL Ctr**

malam raya pun balik around 2am than kitaorg smpt jalan2 kat TAR..shopping kali terakhir..smpai umah dalam kul 5am...tido,kul 8am bangun utk solat raya....kepala mmg ting-tong laa...after solat,makan2,bersalaman...layan tido jap smpai kul 11am...**After Gate Duty**

than smbg makan n siap2 g keje....raya pertama i keje kul 4pm until 2
am..
so bergaya laa ngan baju raya dr ptg smpai pg...cara kan...kat counter n gate,ayu berbaju raya...wahh!gitu:)

1st raya je leh bergaya ngan baju raya..ms tu laa nk tgk sapa baju raya paling vogue n chantekk..aku biasa2 ajer...xmo overshadow mereka2 yg mmg cantikk kan...
walaupun raya ala2 perantauan kan(of kos la family jauh) tp aku happy sbb dapat beraya ngan kwn2 satu opis...best gak sekali sekala keje time raya...duit raya xyah kuar than dpt tahan nafsu makan benda2 berkolesterol ni kan...ahaks:))

**B4 JL Counter**

ms raya ke-2 family aku dh balik dr kampung so xderk la rasa sedih sgt...sama je raya mana2...tp tu laa aku xdpt nak bersalaman ngan nenek aku...hopefully,sblm raya abeh,aku dapat balik kg wpun skjp...nk jenguk nenek....

**Best Buddies @ JL Opis**

tu laa cite raya pertama aku di tempat keje...bestt n happy...
pada kwn2 yg dpt cuti,guna laa sebaik2nya ek...
xper,nx year leh cuti raya....
ada laa sikit pix sya time raya d epot...tgk laa ek:))

*SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTri*
*MaAf ZaHiR DaN BaTiN*

No comments: