Followers

Wednesday, February 9, 2011

Family Day @ RAUB

#eh2 opening pic ni,:)#

ni lagi satu post lama...hehehehe
zaman mesolitik punyer baru nak hapdate....

family day keluarga belah atuk saya....atuk saya owg Key Ell...gempaq tak...hehe
kiranya babah kita org jati KL...sbb saya ada kg kat perak kerana babah kawen ngan mak sya ada kampung...xder la bila owg tanya balik kg mana...KL...sangat moden...so jawab je la perak....
kampung kan...kan

#my beloved family yeah#

berbalik pada family day tu kan...nama atuk saya Abu Hanif n nenek saya lak Siti Zabedah....

#t-shirt YAHZA khas utk family#

owg dok tanya YAHZA tu apa
so YAHZA tu short form of YAYASAN ABU HANIF & ZABEDAH...
kira adik-beradik babah saya under nama tu semua
totally anak,menantu,cucu,cicit,piut,biras semua ada laa dalam 105 org...
mengikut statistik auditor YAHZA sndiri la k....

#ni baru separuh....(eh suku je kowt)#

family day ni dibuat kat raub dimana teratak ni pun kepunyaan sepupu babah...terletak jauh kedalam...
kira2 10km dr raub but very nice place..sungai sejuk,teratak yg sgt2 menarik...giler laa 2 hari xrasa mcm 2 hari...
syiok ajer lepak2 sana ngan sepupu sepapat..merapatkan lagi silatulrahim....:)10-12 disember 10 tarikh dia...nx time dapat kumpul lg kan....

so layan pic je ek

##game isi air dlm botol##

##menari asereje##

##game charlie chaplin##

##mereka2 yg gilor bergambar##

#sepupu sepapat yeah##




1 comment:

ibnumustafa said...

wahhh bestnyer... moga ukhwah yg terbina berkekalan hingga akhir hayat.. semoga semua ahli keluarga anda dilindungi dan diberkati Ilahi... insyaAllah~ =.)

p/s: bestkan kalau dpt join samer.. huhuhu~