Followers

Tuesday, December 20, 2011

bajet cantek laa tu.....nyampah :p


halawehh...salam semua


gambar ni diamik bulan 5,,,masa tu tangan ni gatai nak bermake-up bagai...buang tebiat katanya...so time xde flight,sj lepak2,mintaklah sorg member ni tlg make-up kan....pendek kata mmg xpernah la berperangai begini...mood time tu baik kot....hehehehe

make up ni ditaja sepenuhnya oleh aku....hehehehe
org kata,muka aku bila make-up mmg nampak len.
so sj la nk try kan len camne...so ni la rupanya...lain keee......hehehe tp kan aku xde la make-up tebal camni hari2...

hari tu aje mood nak make-up tebal sbb ada photoshoot ngan kwn2...hahahaha

anyway,aku make-up bila kat tempat keje aje...xpernah la aku dok make-up tebal ni kat luar...

malu dok tgk org ajeee.....kalu cantek xpe la,ni aku sndiri tgk pun seram....macam opera cina pun ada...walawehhh....!!


kalu nak gelak...silakan...nak puji pun silakan tp pada tukang make-up dia la....ni nak pomot skit..tukang make-up ni pun mmg amik pakej tuk tunang...
so sapa2 berkenan nak gunakan dia..leh la hubungi saya k....


No comments: