Followers

Friday, December 7, 2007

my bestfriend convocation:)

terlmbt lak nk wish congratulation eda n asma...for ur degree convocation last month..congratulation n celebration...ms tu gak aku jmpa kwn2 kolej aku yg lm xjumpa since im further my study in ireland..happy sgt2 dpt jumpa dewang...if im not mistaken,xjumpa dewang almost 2 years gak la...miss them so much..arghhh....

semua my beshfriends ader except the married gurl"ida"..azni,miza n eda,wpun msg2 busy ngan keje n study,dpt gak attend convo ni n seterusnya melepaskan rindu gak la pd dewang..kiranya aku dpt la jumpa dewang semua pas balik dr ireland..ida aku jmpa ms last puasa..smpt berbuka ngan dia ari tu..azni sbb aku tiap2 mnggu trn s.alam..cuma eda n miza je jarang..so ms konvo tu la berpeluang jumpa dewang...masing2 dh berubah matang n ader bf tu..eda still bahagia menyulam kasih bersama kechek,miza dtg bersama pakwe br n i think i know that person...emm,cinta ngan bdk kolej dpn yek....:))azni n me..what can we say..still find my perfect maybe..kehkehkeh

perkenalan kitaorg since diploma sem 1..suka duka bersama,gaduh,ketawa,bermanjaan semua bersama..bilik sblh-menyebelah menyebabkan kitaorg sgt rapat...sharing is caring.."apa aku ada,kita share n apa korg ader,kita share"..hubungan selama 6thn ni diharapkan berkekalan dan berpanjangan...insyaallah...:))

to IDA,hehehe enjoy ur married ok...wpun ko dh kawen,jgn la lupakan kat kitaorg yg membujang nie...we still leh hang out kan...aku tau jeff tu laki yg baik kan?sure dia bg kita hang out sm2...la ni pun ko dh kat KL kan..lg senang....hehehe we miss u k..one day we set place n time to meet together n hang out bersama...makan,shopping,flirt n so on...muahhhhhhhhhxx

No comments: