Followers

Friday, August 1, 2008

Alhamdulilah~

Salam~

Alhamdulilah!!!
semua under control la ni...
aku dh pulih dr stress....ni gara2 jmpa kengkawan kolej la ni
hilang semua masalah aku....thanks guys sudi jadi tmpt aku ilangkan stress....hehehe

ni br balik dr lepak2 ngan kengkawan kolej..ala 4 org ajek n im only the gurl...ahaks!!!
xkisah aaaa...aku selesa kwn ngan laki banding pempuan....walaupunnn....:))

lepak kat kedai umi,bangi...tmpt lepakk aku ms zaman kolej..kedai makan nie btul2 depan hostel aku kat bangi nie....syiokkknyer dpt jmpa ngan dewang...urghh!!dh 3 tahun kan xjmpa dewang...

selalu contact dlm YM,SMS ajekk....hehehe
plan nk buka pose sesama nnti..insyaallah 2nd week puasa
so mn2 nk jmpt aku berbuka sesama....minta maaf yek schedule aku full on weekends sepanjang ramadhan....hahaha...if nk ajak gak,on weekdays insyaallah.....:))

thanks yed,afdal n namet...hehehe seronok gils kuar ngan korang...cerita2 dulu kala semua keluar kan....kihkihkih
apa2 pun korang berjaya memulihkan stress aku.....
alhamdulilah...aku dh ok dh......
ahakss!!!

Plan Berbuka Puasa Seksyen 2 Kptm Bangi batch 2002

venue:Village View Restaurant,Bandar baru bangi
day & date:13 Sept 2008[Sabtu]
time:of kos la time buka....[xkan time high tea la kan....]

guys from seksyen 2...plz coming!!!!!attendance are compulsory
sini aku list out bbdk sek 2....

boboy:Afdal,Yed,Namet,Fiq,Bijan,Amin and Ansarul!!!
Gegurl:Nadia,Ida,Azni,Miza,Wawie,Shidot,X,Amy,Shila,Cikput,Azira,Ain,Aidawati,Ita,Hajar,
Qis,Ija,Jessica and Hamizah!!!

No comments: