Followers

Thursday, November 13, 2008

Berjimba2 di Dataran Putra....~

benda ni dh lama dh…kalu xsilap aku 7hb ogos 2008..kitaorg kuar hangout bersama2…itupun aku hengat sebab ada festival filem malaysia ke 21...

:Nisa,Me n Munirah:

Actually, we’ll nak main bowling tetapi memandangkan xderk lane kosong…we’ll decide nak lepak2 kat dataran putra ajer…

::tadaa.....::

3 powerpuff girl dan 1 bodyguard, kitaorg terus menuju ke dataran putra untuk lepak2…Munirah, Nisa dan Taro..kesemua kawan2 ku di Dublin..since dewang balik for holiday,kitaorg pun berjumpa la sesaja untuk lepak2…

dh lama dah nak update pasai xtvt ni tp xderk gambar nak show but now aku dah dapat gambar dr taro..kena tunggu dia balik dr dublin dulu baru dapat gambar....berposing la sakan...tp agak gelap la pic..dr masjid putra kitaorg ke jambatan putra...saja nak tgk keindahan malam Putrajaya...hehehe 8 tahun aku dok putrajaya,xpernah pun lepak lama2 kat dataran ni....putrajaya pun xabeh pusing lg..kalu org tanya psai putrajaya mmg laa aku xtahu nak jawab...setakat balai polis,hospital tu leh lagi tunjuk...hehehe

:Dataran Putra:leh baring2 lagi..huhuhu::

so ni la kawan2 dublin aku...Nisa n Aku je dah balik mesia for good...munirah still di dublin amik ACCA manakala Taro bakal doktor..xtahu la ada bape tahun lagi kat sana...tp lama lagi kan...hehehe

dewang bertiga ni aktif silat..Taro tu la mr pres silat kat Ireland..huhuhu...aku jer la xberjaya dipujuk oleh izza untuk join silat..hehehe

::berhadapan Masjid Putrajaya::

anyway,enjoy gils kuar ngan korang..even motif utama kuar adalah untuk men boling...tp keesokan harinya,kitaorg tetap men bowling...kali ini kitaorg ber3 je, Me,Nisa n Taro...lepas la kan 3 frame..arghh!!walaupun kalah,ttp enjoy seh...

that time,alamanda ngan wat pelancaran festival filem malaysia..so lalu la kat karpet merah untuk artis2 tu..jumpalah waheeda wassini...Taro dah mula gils bayang kat dia...hehehe lawak jer nak pi kejar si waheeda tp tetap hampa...hahaha

::xtvt aku bila bergambar...mesti ada pic macam nie...huhuhu:
sama tinggi kan aku ngan kubah Masjid Putrajaya


p/s:jangan tanya aku kenapa nama dia TARO....sebab aku pun xtahu...ada rahsia disebalik nama tersebut...huhuhuh:

No comments: