Followers

Thursday, November 13, 2008

Jalan-Jalan Cari Makan

Date : 1/11/08 (Sabtu)
Tempat : Rumah Suzy, Meru, Klang
Motif : Makan-makan..

:Us..not in d picture..Aznie::

Ni pun kira lambat update sebab tunggu pic dr miza...tp xper la kan janji update..sesaja nak share ngan korang...jgn bosan ok...ahaksss!!!

:Muka kebosanan..aku je muka happy..huhuhu:

Suzy, my klik bersama2 ngan Ida,Eda,Miza n Azni..tp this time azni xderk sebab kuar ngan family dia..azni mmg selalu ketinggalan utk lepak sesama...sempena penghujung syawal,sajalah ajak makan2...so we’ll decide la nak pergi since lama xjmpa ngan dewang semua...konvoi 3 kete..terpksa la naik banyak kete padahal 5 org ajer..sebab xmo kaco laki bini ngan pakwe makwe mengedate...so yg bujang2 naik kete aku...bukan rmai pun..kete aku cuma miza jer...hehehe

:Suzy..Puan Rumah...:

Dh la sesat nak g umah suzi,maunya xsesat,last pergi pun sem 1 dulu2...nak dekat 6 tahun...arghhh!!!hehehe

Agak lama la lepak,makan pun berulang2 kali...sedapnya lontong diaa...warghhhh!!tetiba mengidam lontong...erkk!!!2 good news aku dapat tau...1st herda nak bertunang ngan kechik pada 8hb Dec n d 2nd aznie pun nak betunang ngan ishak one week after herda which is 13hb dec...seronokknya masing2 dah mula mengira hari bahagia...tinggallah aku,Suzy n Miza masih mencari2...kihkihkih..TAHNIAH2..

:kat JAM klasik pun nak bergambar..::

Balik tu,dewang ajak g karaoke lak...mula2 dh smpai bukit tinggi tp green box dia mahal ler plakk..so we’ll decide g KL..kat situ pun ramai gak,almaklumlah hari sabtu masing2 nak test vocal agaknya...akhirnya turun KL sia2 je bila dh dekat kul 12 still penuh dan xdpt karaoke...turun KL untuk makan kat mamak...hahaha kitaorg lepak mamak je sambil borak2....

:Aku bersama ida(bini orang) dan eda (bakal tunang orang)..:

No comments: