Followers

Tuesday, December 16, 2008

20th Birthday DAFI & Album Launch!



Date: 14 Dec 08 (Sunday)

Venue: KL Tower International Airport

Purpose: 20th Birthday Celebration & Album Launch

Dengan bertemakan ala2 didalam pesawat, Dafi Fan Club sekali lagi berjaya menganjurkan satu lagi event iaitu Majlis Ulangtahun ke 20 DAFI sekaligus kelahiran baby sulungnya iaitu Album pertamanya ; Seumur Hidup DAFI…

Penumpang2 disambut bagai didalam pesawat sebenar oleh pramugara-pramugari iaitu Ahli Jawatankuasa DFC sendiri. Dengan berpakaian ala2 Steward/Stewardess,gitu kan...tp aku je la rasa macam pengawas sekolah agama..hehehe...(cantik2..semua cantik dan bergaya)..dh macam awan dania pun ada..

DAFI muncul dari blkg pentas dengan berpakaian ala2 captain. Smart sangat la bitrhday boy ni..yeah!dia mmg cute dengan berpakaian begitu...hehehe
Alhamdulilah semuanya berjalan ngan lancar.. kehadiran Datuk Ismail Sabri dan Datin mmg memeriahkan lagi Majlis Sambutan Hari Jadi Dafi..

DFC 1412,pesawat yang akan membawa semua penumpang merasa suasana didalam pesawat sebenar..bagaimana Menara KL ditransfer menjadi lapangan terbang,hanya yang datang je dapat merasakan...betul x???

Mereka semua dihiburkan ngan persembahan dari dafinites sendiri iaitu sketsa dan tarian dr filem high school musical...selain itu, semua juga dihiburkan dengan nyanyian dari kumpulan adik DAFI sendiri, Nashriq untuk Abg kesayangan nya..yeahh!mantap n you rock beb..so sweet kan sebab nyanyi untuk Abg...hehehe i like it..:)

DAFI sendiri menyanyikan 4 buah lagu dr album terbarunya. Apa yg boleh diperkatakan vokal DAFI makin menyerlah..seriusly, makin power...cayalah beb!!

DAFI menyanyikan lagu Adinda,Lemah,Seumur Hidup dan Diantara..seriusly,all the song in his Album mmg bestt....xcaya korang beli dan dengarr laaa...beli yang original ok!!
Aku suka semua lagu dalam Album dia...xputus2 aku mendenga
rnyaa...expecially lagu Diantara...arghh!!!!seyesly,tangkapp jiwang beb......hahaha

Pelancaran Album Sulungnya dilancarkan oleh Norman Abd Halim..(aku minaattt normannn)...bersama Datuk Ismail Sabri dan Datin...Dafi xtahu pelancaran album sulungnya akan diadakan pada hari kelahirannya sendiri..so ini adalah suprise...n suprise berjayaa...yeahhH!!!!!nx week korang leh la dapatkan album tersebut di semua kedai2 berhampiran k...

Alhamdulilah,pesawat selamat mendarat pada pukul 10.30..cepat dr jangkamasa...
Terima kasih kepada mereka yang sudi datang kemajlis ini...gembira kerana sekali lagi event ni berjaya diadakan...alhamdulilah!Aku balik pun around 12.30...walaupun esok keje..gitu kan!

Hah!time balik tu,ada sesuatu kejadian yg smpai sekarang aku still lagi takutt...masa berhenti kat traffic light menghala ke Jalan Ampang tu,tetiba ada orang tua ni ketuk cermin kereta aku...alhamdulilah.aku mmg kunci pintu dan pasang aircond...aku wat xtahu ajer...takutttt gilss!!!!
Nasib baik lampu isyarat bertukar hijau,aku teruss memecutt laju....arghhh!!! aku t
erus call kakak aku...dia kata tu mesti nak pau atau wat benda xbaik..nasib baik aku xikut cakap dia...Ya Allah aku bersyukur sangat2.....
Mungkin dia tgk aku sorang2 perempuan,tu dia berani tu..padahal ramai lagi kat luar dia leh mntk tolong....:(sorryyy laa!!!xlayann laa,skrg ni aku lebih berhati2..masuk2 kete je trs locked..tingkap mmg xkan bu
kak....

Diantara hatimu dan hatiku
Ada sebuah tanya yang tak terjawab
Adakah kau masih setia

Menjaga rasa cinta itu
Pada satu pelabuhan cinta

Ohhhh...

Dimanakah..rasa cinta itu
Ketika pertama kau mencintai aku
Dimanakah..rasa rindu itu

Ketika kau merindu dan selalu ku ada kau pun ada...

Dimanakah rasa cinta itu
Yang dulu kau pernah ada
saat kau mencintaiku

Dimanakah..rasa rindu itu

Saat kau merinduku dan aku

(Diantara – Ciptaan sepenuhnya Badai kerispatih)

p/s: love it so much this song...tolong2 aku suka lagu ini...liriknyaa aku bagi khas untuk KAMU!!!!:)

Maklumat Lanjut di

www.dafi-fc.com

No comments: