Followers

Tuesday, December 23, 2008

Suka Suki di Port Dickson


Date: 20 & 21 Dec 08
Venue: Ocean View Apartment,
Teluk Kemang
Purpose: berjimba-jimba!


Weekend kali ini memang hangatt…sabtu tu pas aku attend interview utk CSA di Subang..aku terus menuju ke Port Dickson bersama Kak un,Mak Ucu & Atih..and luckily bukan aku yg drive..hohohoho


Sepatutnya aku attend Interview kul 11am tetapi aku xtahu apa sebabnya,time aku dilanjutkan ke 2pm..lama xlama aku tunggu la kan…sakit pinggang duduk,aku berdiri,sakit kaki berdiri,aku duduk balik…huhuhu nasib baik ada kawan baru…leh la borak2..ahaksss!!

Lepak2 PD..saja untuk release stress..sekali sekala jauh dari kesibukan kota kan...bestt gak!!mandi laut,tgk scenery..best gitu..walaupun hanya 2 hari tp dapatlah gak memusabahkan diri...hohoho...Ala2 family gathering gitu...yalah,walaupun dekat tp nk berkumpul sesama punyerlah susah...kali ni dapat gakk berkumpul!!huhuhuhu

No comments: