Followers

Tuesday, December 23, 2008

Suku Abad – ada aku kisah?


Jeng..jeng..jeng...im turning to 25 years old!!!!!suku abad dh umur aku...tp ada aku kisah...????xada2...aku terasa muda lagi laaa...hahahaha “AGE JUST A NUMBER”..aku suka ngan quote ni..hehehe kenapa aku rs muda lg?sebab kepala otak aku muda lg..hahahaha

Pejam celik pejam celik dah 25 tahun aku hidup di dunia ini...Alhamdulilah..aku semakin matang dalam menempuhi kehidupan mendatang...pengalaman mengajarku berhati-hati dengan duniawi...

Single & Available??ada aku kisah ke...yeap..ni aku sangat kisah...jeles??i admit..jeles sesangat...mcm nenek aku cakap..25 tahun dulu2 mak kau dah dapat abg ko tau x??tahu2..itu dulu..lelaki ramai...hahahaha skrg ni kena bersaing..perempuan dah la ramai...10:1 nisbah beza antara perempuan ngan laki skrg...naknyer kawan2 aku yg len dh anak sorg-2,dh tunang,dh kahwin...aku?biasalah tunggu putera kayangan dari langit ke 7 turun....hahahahahha aku dikatakan memilih??mmg xmasuk dek akal la sebab nak memilih camne kalu xderk benda yang nak dipilih...betul x???

Career??still mencari keje tetap...keje yang dapat menampung kehidupan aku kelak..Insyaallah....

Asset??yeap...tinggal rumah ajer dalam proses...alhamdulilah,kereta dah ada...Insyallah,tahun depan aku dh ada umah sendiri yg fully furnished.....

Anyway thanks a lot pada yang call,sms,comment,messages me since 12am 22/12/08..really touching,xsangka korg hengat gak...walaupun msg2 busy!!!!!

Hadiah2 yang diberi itu semua...maceh2!!walaupun in advance

DAFI- tq for calling walaupun mamai time jawab call...ada lak suh akak teruskan solat tahajud yek...hehehe

Vid2 – Thanks for Happy Birthday Song...terus segar mata!!!!!SMS’s Wishes
[Kakamy,Kaklyn,Lilo,Safia,Fara,Ray,Azim,Fendy,Joey,Adam]

Dafinites2 – Arigato kuzaimas adik2 aku....Kamsa Hamida!!!akak sayang kamu semuaaa....toceh2..terima kasih semuaaaa!!

Babah,Mak, - Thanks for endless doa’ n being a great parents to me!!!

KakUn,AbgBoy,AbgJoy,Mimi,Amin,Jiha,Atih – Thanks for being really supportive Sister n Brother

Ida,Herda,Miza,Aznie,Suzy – Terima Kasih for all beloved wishes...Insyaallah....Ida tq bawa aku g karaoke!!!hahahaha tua pun ok what...janji bergetah!!!!!!!kihkihkih

Izdza,Feerhan,Faizi,Zeti – Tq for being really good friend....really good shoulder n really good sister....hehehehe thanks for be at my side whenever i need it!!!!sayang kamu semua....

Boyfriends – Thanks for d wish!!!!lalalalalala...hadiah tetap nakk gak!!nnti2 la tuntut...hohohoho


KAMSA HAMNIDA & THANKS U SO MUCH

1 Birthday Cake

40 Live Wishes

32 SMS’s Wishes

15 Comment’s Wishes

10 Call’s Wishes

10 Nice Gift’s

No comments: