Followers

Friday, January 30, 2009

MY Working Space:)

1st time tu RAY mengeTAG org..
kali ini RAY minta ceritakan working space...
since aku dh berenti keje kat LITRAK
aku tunjuk la meja aku yg agak kemas dr pandangan aku
itu menandakan xderk keje lorh...

:Before:

tp pic ni aku amik disaat2 akhir aku akan meninggalkan LITRAK so meja aku memang perlu dikemaskan...
xpayah la nak tanya kenapa kemas semacam je kan...
lalalalalala

:after:

lagipun meja aku mmg sntiasa kemas pun
kalu bersepah pun time meeting..banyak buku meeting nk kena handle kan.....
biasalah keje mcm ni bukan macam keje lawyer yg bersepah2 file smpai xnmpk mn PC mana telefon...ahaksss!!!

:rimbunan file yg terpaksa aku ngadap hari2:

thanks la RAY sebab mengeTAGkan psai working space kan
space aku sangat la kecikkk...didalam bilik yg hnya boleh menempatkan 2 meja iaitu aku n bos aku...
itu jer laaa.....

nnti aku cite la working space tmpt keje baru aku...
itu kalu ada laa....
hahahahahhaa


1 comment:

Anonymous said...

nad !
thanks sbb respond tag ray nih

bukannya apa
kita dah kenal tapi ray xpernah tahu pasal kerja nad before this
hehehhe

ps : maklampu nya work space mesti bersepah dan banyak lampu