Followers

Tuesday, May 26, 2009

****Cinta Itu Indah****

Malam ini ku sendiri,
tak ada yang menemani,
seperti malam-malam,
yang sudah, sudah

Hati ini selalu sepi,
tak ada yang menghiasi,
seperti cinta ini,
yang s’lalu, pupus


Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya

Mawar ini semakin layu,
tak ada yang memiliki,
seperti aku ini,
semakin pupus

song by : dewa 19

munajat cinta OST cinta itu indah

^^^^tetiba aku tangkap suka ngan lagu ni...hehehehe..^^^^

****org kata cinta itu indah tp hanya yg merasainya tahu adakah ia benar2 indah atau sebaliknya...****

No Hard Feeling yeahh...lalalalala


7 comments:

Anonymous said...

heehehhehe...org solo molo je minat lagu ni....cuma ko je lambat ckit....lambat pick up kot..tu pasal tak nampak aku masa kenduri ari tu kan..abg boy pun sama gak....

fina sfyna said...

cantik. sukeeee! :)

Anonymous said...

Nak Tuhan Kirim ikut pos laju ke Biasa?

Anonymous said...

alah yang depan bijik mata tue cekau ajer... kan sonang by tue... tak sunyi2 lagi.. jadik karang jgn lupa undang saya yeh..

Nad'Nadia said...

to anonymous:

pos laju bleh???hehehehe
kalu ada depan mata ok la kan
ni xderk...camner tu.....

Anonymous said...

Bila Nak Saksi - Spider

Wajah mu kerap ku mimpi
Wajah mu sering ku puja
Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Cintamu kerap ku mimpi
Cintamu sering ku damba
Buatku terasa sedih
kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan
Kau dapat bersama

Nyatakan cinta yang terpendam
Membina istana tersergam

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai
Bila nak saksi
Cintamu kugapai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan

Nad'Nadia said...

oh yeah!!
suker gils lagu ni

tp sapakah anda??
ada apa ngan lagu ni???