Followers

Friday, December 7, 2007

i miss him:))



miss him so much...dont know why..maybe dh terbiasa 5 thn yg lalu,hari2 berlalu dgn diri dia..bila dh xbersama dia,rindu ni makin terasa...bukan salah diri dia even diri aku utk berpisah...5thn menyemai kasih bersama,rindu merindu,kalu dh ditetapkan xderk jodoh,xleh nk kata apa...jodoh,pertemuan,maut semua di tangan tuhan..tp kita dh berusaha memulihkan hubungan ni..bukan sbb ader org ketiga @pun xsefahaman..tp ader sesuatu yg menghalang..masakan org ke3 kalu sehingga kini baik aku ataupun dia tiada pengganti lg..malas nk pk takut pisang berbuah 2x..

perkenalan aku bermula di kolej..bermula dr kwn2 biasa..kitaorg 4 owang..aku,izza,amir n joe..dia dikenali sbb joe..sgt rapat di kelas n x terpikir lgsg di hati aku yg dia akan menjadi seseorang yg amat bermakna dlm idupku..setahun bersama sudah cukup utk aku mengenali diri dia ngan lebih rapat..akhirnya pada 20 april 2002,tarikh yg amat bermkna buatku n dia,kitaorg akhirnya declare sebagai couple..ader syarat2 yg perlu dia ikut yg aku rasakan sgt bodoh..antaranyer aku xnak couple satu kolej..then dia ikutkan..so ms diplomaa sem 1 dia pindah kolej..n masuk kolej len..berjauhan ngan dia xbermkna dia xrindu or sayang sm aku..tp dugaan dtg menduga stlh 3bulan aku couple ngan dia..diri dia aku xdgr khabar berita lgsg..selama setahun aku tggu dia menghubungi aku tp semua tu sia2 belaka..dia senyap begitu sahaja,tnpa alasan,dia meninggalkan aku terkontang kanting..aku kalut dikala aku ingin menduduki final exam...tp aku tabahkan diri gak...alhamdulilah aku dpt keputusan lulus dgn cemerlang wpun diriku sendiri ader masalah....

dr sebulan ke sebulan,dia senyap sahaja..aku xtahu apa salah aku ketika itu sehinggakan aku ditinggalkan begitu sahaja...disaat aku merindukan dia,seseorang dtg mengetuk pintu hati aku..aku couple ngan owang len tp perhubungan aku xkekal..hnya setakat setahun..cukupla aku sahaja yg tahu pasai apa kitaorg clash tp aku hnya menganggap xderk jodoh..aku kembali single pd tahun 2003..tiba2 xderk angin,xderk ribut,dia tiba2 dtg menghubungi aku setelah lebih 2thn xdgr citer dia...aku percaya jodoh aku kembali semula...aku terima dia semula...dia punyer alasan sendiri pasai apa mendiamkan diri...yg aku sndiri berasa ragu2...tp aku terima dia blk sbb perasaan sayang tetap bercambah dlm diri nie dr ari ke ari...

hubungan kembali bahagia dr hari ke hari...aku bahagia bersama org tercinta..smpai laa satu hari aku menyatakan hajat untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara...dia tidak mengizinkan sbb faham ngan keadaan org bercinta jarak jauh sbb aku pun pernah bercinta jarak jauh ngan dia,KL-Kelantan...do perasaan tu berubah...tp aku berjaya menyakinkan dia yg aku xkan berubah..perasaan aku tetap sayang kat dia walau apa2 pun berlaku..alhamdulilah sepanjang aku kat sn,hubungan aku berjalan dengan lancar malah perasaan sayang makin hari makin menebal n perasaan rindu tu sgt2 mendalam...

ku sangka panas smpai ke ptg tp hujan ditengahari....sebulan sblm balik ke mesia,aku xtahu nape aku berasa sgt benci kat dia,xtahu siapa yg menghasut aku utk membenci dia..aku mendiamkan diri sahaja..satu lg,harapan mak ayah aku yg menyimpan harapan sgt tggi pd anak dia nie..aku xtahu nape aku leh mendiamkan diri begitu sahaja...aku tahu dia mencari aku..dia YM aku,aku xreply,dia SMS aku,aku wat xtahu je smpai la aku balik ke mesia,aku xbgtahu kat dia..aku tahu dia dh tahu aku balik mesia,dia byk spy,kak un,teh semua rapat ngan dia...tp aku xsmpai hati sbb aku dh hancurkan harapan dia,dh menkan perasaan dia..bukan niat aku..tp aku xtahu tiap kali aku tgk gmbr dia,aku terasa panas...kak un kt aku kena buatan owang utk melupakan dia,tp aku xpercaya..aku xcaya ader seseorg yg cuba wat aku lupakan dia....

smpai skrg aku mendiamkan diri..ader gak aku antar sms kat dia,oleh sbb dia xkenal no aku,dia xreply..aku xnk mengaku diri aku sbb aku tahu dia byk makan hati ngan sikap aku...aku tahu salah aku..so aku hnya berdoa supaya dia dpt bertemu dengan orang yg sesuai ngan dia,yg lg terbaik utk diri dia...insyaallah..diri ini biarlah menjalanni kehidupan seperti biasa...bukannya aku xprnh single..19thn aku leh idup tnpa seseorang yg digelar lelaki..so no problem bg diriku..

tp pada saat ni,aku terlalu merindui diri dia...diri dia yg selama nie mengisi ruang kekosongan hati aku...thank u 4 everything dear...thank u for being one important person in my life...hopefully u will be meet with other girl that more better n better than me...insyaallah...:))

No comments: