Followers

Monday, January 19, 2009

My Weekend~

weekend kembali lagi..aku suka weekend sebab aku leh relax2..hehehe!!
last weekend,again aku ke PD lg..aku xtahu la apa bestnyer PD smpai aku kesana lagi...lalala
yg pntg aku dapat mandi laut...aku suka mandi laut..aku xkisah hitam sebab aku xkan hitam...hahaha
koman2 pun kulit aku akan menjadi merah..macam sekarang!!!hehehe

actually.kali ini aku turun PD for family day UMNO cawangan dahlia...aktif UMNO?
yeapp...aku mmg aktif coz aku adalah one of AJK UMNO cawangan dahlia...hehehe
korang nak cakap apa???gelakkkan?sila2 laa...

tarak hal la...aku suka aktif benda2 mcm ni...its sosial responsibility..bukan hanya tau mengundi bila time tiba je..itupun kalu dh mendaftar la..lalalala(dont hard feeling)


balik pada PD tu la kan..kitaorg ditempatkan di satu bungalow besarrrr...ada 10 bilik...agak seram la pada mulanyaa tp bila dh semua keluarga ditempatkan satu rumah,dr seram jadi mcm havoc la plak..
suria bungalow tu berlatarbelakangkan LAUT...gils seronok...


macam2 xtvt kitaorg buat..dr ceramah,sukaneka,makan2,mesyuarat and melihat TV bersama2..cite apa?no la..just nk tahu result pilihanraya di KT..malangnya BN kalah ditangan PAS..punca kekalahan masih disiasat...hehehe


hari ahad,ada sukaneka...bersama remaja,kanak2 dan pasangan mak ayah...semua sporting...aku sukaa laa..aku just join satu game je..iaitu baling belon berisi air ke paartner..partner aku adik aku ajer aaa...n kitaorg menang sebab belon xpecah wpun jauh gils nak sambut....hahaha


pas settle sukaneka....time utk mandi laut....yeahaaaaa~~
walaupun jam pukul 11am...hahaha gils xpanas,tp bila dh masuk laut jadi la sejukkk...smpai xnak kuar...aku naik kul 2pm..sebab laparr la aku naik,kalu x mmg aku nak berendam lagi....
naik2 je,pas settle mandi air bersih..time to eat...
aku terpksa gegas balik ke Putrajaya sebab dh janji ngan my friend temankan dia pergi AJL 23..
so bertolak dr PD with my adik around 4pm smpai putrajaya trs aku bersiap2 sebab janji kul 6 dia nak amik aku..tp lambat gak..sorry la yek sebab kul 6.30 br bertolak ke bkt jalil..

camne aku dapat pergi AJL???yesss!!sebab aku temankan my friend ni yg katanya dia ada 2 tiket..so just temankan je la kan...smpai2 jer,aku xtau lak dia dtg nak support MUH..so tmpt duduk aku dikelilingi ngan mereka2 yg support MUH..aku xtahu nak support sapa sebab aku rasa semua besttt....gils gempaq la dr segi koreografer,music arrangement,props n pengacara laaa....TAHNIAH2

aku siap bertegang leher gak la ngan dia,nk tahu sapa menang...tp just bet for vocal n persembahan terbaik je..3 kategori tu je tkt nk ramal sebab kalu kalah,aku kena belanja makan 1mnggu...erkkk!!!xleh2...hahaha
kira aku menang tang prsmbahan je laa...which mmg aku teka 5zal tahir...bab vocal,aku teka ziana zain...
but dia teka MUH n prsmbahn STACY...kahkahkah!!!
xper la..adat pertandingan kan,menang kalah normal...
kira ok la MUH menang...aku suka MUH menang...for me them deserves it...
vocal lan,xyah ckp la...pitching agak tinggi...
enuff for AJL 23...!!!!

pas tau result,aku trs balik tp kete kitaorg diblock oleh makhluk asing mana ntah yg xderk kesedaran sivik..suka2 ati je park belakang...nasib baik la xangkat handbreak,,dgn sekuat tenaga,aku melihat ajer la dia menolak kereta...hish2...kuat sggh kamu yek...lalalalala
lepak supper dulu kat sri petaling thn trs balik putrajaya almost 1am...

oleh kerana,kamera babah bw g PD n aku xbw balik,xderk pic laaa time AJL 23...
tp pic PD nnti aku upload ok...
tggu kamera dr fan club MUH kot..coz DIA org kuat MUH...lalala
bocor sudah rahsiaaa kamu!!!!sebab kamu bocorkan rahsia AKU....
awasss yekk!!!!!!!!


No comments: